Staat: 9/10
Reden van verkoop: over
Prijs en voorwaarden: 200
Wijze van verzenden: k.k.
Extra Info: Remmen zijn ontlucht, de remhendels (zwarte hendeltjes) zijn splinternieuw, evenals de kapjes op de oliereservoirs. achter 135cm en voor 75leiding, in zeer goed staat verkerende witte goodridge leiding! Remblokken zitten erbij van trickstuff, (komen vaak als beste uit de test) en zijn zeker nog 75%.
Al met al een perfecte remset. Adapters op aanvraag erbij, moet ik kijken welke ik precies nog heb liggen.
Afbeeldingen:

Item: Easton Havoc stuurpen
Staat: 9/10
Reden van verkoop: direct mount
Prijs en voorwaarden: 30
Wijze van verzenden: verzenden k.k.
Extra Info: 50mm, 31.8 klemming, licht dingetje!
Afbeeldingen:

Item: Liteville 901 L wit
Staat: zeer goed
Reden van verkoop: over
Prijs en voorwaarden: VERKOCHT
Extra Info: Het frame is ruim een jaar gebruikt. Er heeft over bijna het hele frame folie gezeten, dus de lak is nagenoeg overal als nieuw! Er zit alleen aan de onderkant van de liggende achterbrug een klein deukje, stelt bijna niks voor. Met dat in het achterhoofd denk ik een hele redelijke prijs te hebben. Nieuw kost dit frame 2380+249 = 2629
Bij het frame zit het syntace balhoofd voor zowel 11/8, 1.5 als tapered (!).
De lak is ral9010, pure white.
Demper is 240mm, dus 200mm veerweg. ( een 222mm demper kan er ook in, dan heb je 170mm veerweg )
Verder incl. QR zadelpenklem die er normaal niet bij zit en 29 euro kost.
Alles wat bij het frame hoort zit erbij, kabelbevestiging, montage voor een kortere demper etc.
Afbeeldingen:
Item: FOX 40RC2
Staat: 7/10
Reden van verkoop: nieuwe vork
Prijs en voorwaarden: verkocht
Wijze van verzenden: verzenden k.k.
Extra Info: In goede staat, instellingen werken allemaal, half jaar geleden nieuwe olie/nieuwe dichtingen gekregen. Zit de standaard ti-veer in. Veerpoten hebben geen krassen, rest van de vork heeft gebruikssporen, maar niets schrikbarend. Vork is van 2005, maar heeft nieuw in een doos gelegen tot vorig jaar, ik heb er 1 seizoen mee gereden.
Afbeeldingen: gone