888 met gekleurde Ti. Nitrate binnenpoten

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
silas
888 met gekleurde Ti. Nitrate binnenpoten

Bericht door silas » do mar 31, 2011 2:32 pm

Heb zo'n filmptje gespot op het net, waar ze een 2012 prototype tonen met goudkleurige binnenpoten, maar ze hebben het er ook over 2011 888's met gekleurde Ti Nitrate binnenpoten. Weet iemand of dit ook prototypes zijn, of dit reeds verkrijgbaar is?

Trekrules

Re: 888 met gekleurde Ti. Nitrate binnenpoten

Bericht door Trekrules » do mar 31, 2011 6:02 pm

silas schreef:Heb zo'n filmptje gespot op het net, waar ze een 2012 prototype tonen met goudkleurige binnenpoten, maar ze hebben het er ook over 2011 888's met gekleurde Ti Nitrate binnenpoten. Weet iemand of dit ook prototypes zijn, of dit reeds verkrijgbaar is?
Nee die Ti Nitrade versies is een WORKS optie die alleen bij Marzocchi zelf verkrijgbaar is en is niet iets wat je bij de lbs kunt bestellen,de vork word ook helemaal custom tuned naar ieders wens met de keuze uit de kleuren van de binnen poten:

-Goud
-Blauw
-Groen
-Zwart

silas

Bericht door silas » do mar 31, 2011 7:18 pm

Dus ik kan die als particulier bestellen online bij Marzocchi zelf ofzo?

Trekrules

Bericht door Trekrules » do mar 31, 2011 9:09 pm

Ja maar kijk ze bieden niet voor niks een WORKS vork aan voor klanten die meer uit hun vork willen hebben dan een standaard model,je verteld wat je graag wilt hebben en zij gaan dat voor je regelen dat de vork helemaal naar de wens van de rijder word afgesteld.

Zij bouwen de vork voor jouw,het word dan ook jouw vork die totaal anders is dan waar iedereen mee rijd die 1 uit de winkel koopt.Zie dit als een soort van world cup treatment maar dan voor de gewone rijder.

Marzocchi - Interbike en luister tot 1:14min ;)
http://www.youtube.com/watch?v=L7H6VffI6bg

Sean

Bericht door Sean » do mar 31, 2011 9:59 pm

Ik vind die gifgroene 888 echt wel vet :P
Do work Son!

silas

Bericht door silas » vr apr 01, 2011 6:31 pm

Ok, dus mailen met die Pieter van cosmic sports en ik zou zo'n vork kunnen bekomen? Het gaat me niet echt om "looks" maar die 888 RC3 evo ti is toch wel een enorm saai uitziende vork naar mijn mening...

silas

Bericht door silas » ma apr 04, 2011 3:25 pm

Mail terug gekregen van de importeur voor benelux, die dingen zullen we niet kunnen kopen, dan maar een grijze met Harley-Davidson-a-like binnenpoten... ( no offense against Harley-riders!)

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » ma apr 04, 2011 3:49 pm

silas schreef:Mail terug gekregen van de importeur voor benelux, die dingen zullen we niet kunnen kopen, dan maar een grijze met Harley-Davidson-a-like binnenpoten... ( no offense against Harley-riders!)
je moet ook niet bij zo'n importeur gaan vragen.. tenminste je moet daar na nee, er niet mee stoppe te zoeken ,,

nog nooit een nederlandse importeur gebruikt.. eikels.. gaan voor groot geld en winkels.. interesseeert zich niks voor jou alleen ,,. verdient ie te weinig op..
mail marzocchi.. niet dat dat altijd goed gaat.. maar meld ze dat de importeur je laat vallen en je niet wil verkopen ,,.maak t erger indien nodig.. denk dat ze m wel ff bellen ;) ik heb met goed klagen een importeur ook een sollicitatie bezorgd :D

tenzij de policy is dat er niks europa ingaat of alleen nederland niet bijv.
dan moet je elders gaan bestellen op zeker.. :arms:

maar altijd vernomen dat deze vorken voor race only was en dus team only..
tot ik las hier dat t kan ? ik denk dat de monteurs zich verveelden daaro toen heel de productie in china werd gedaan
en nu de dagen zo doorkomen :D

divere rules

Bericht door divere rules » ma apr 04, 2011 3:59 pm

:D
Laatst gewijzigd door divere rules op di apr 05, 2011 5:58 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » ma apr 04, 2011 5:18 pm

cyberhawk schreef:
silas schreef:Mail terug gekregen van de importeur voor benelux, die dingen zullen we niet kunnen kopen, dan maar een grijze met Harley-Davidson-a-like binnenpoten... ( no offense against Harley-riders!)
je moet ook niet bij zo'n importeur gaan vragen.. tenminste je moet daar na nee, er niet mee stoppe te zoeken ,,

nog nooit een nederlandse importeur gebruikt.. eikels.. gaan voor groot geld en winkels.. interesseeert zich niks voor jou alleen ,,. verdient ie te weinig op..
mail marzocchi.. niet dat dat altijd goed gaat.. maar meld ze dat de importeur je laat vallen en je niet wil verkopen ,,.maak t erger indien nodig.. denk dat ze m wel ff bellen ;) ik heb met goed klagen een importeur ook een sollicitatie bezorgd :D

tenzij de policy is dat er niks europa ingaat of alleen nederland niet bijv.
dan moet je elders gaan bestellen op zeker.. :arms:

maar altijd vernomen dat deze vorken voor race only was en dus team only..
tot ik las hier dat t kan ? ik denk dat de monteurs zich verveelden daaro toen heel de productie in china werd gedaan
en nu de dagen zo doorkomen :D
Jij hebt officieel het verstand van een goudvis.

Je zult wel 1x een vervelende kwestie hebben meegemaakt en daarom is elke importeur maar een eikel?

2 voorbeelden:
Tom van Kona. Super toffe gast, altijd in voor een gesprek, super veel verstand van zaken en doet super veel moeite voor iemand.

Tom van Leatt. Idemdito, super relaxe gast, doet heel veel moeite voor je, zelfs voor de kleinste dingetjes.

Dus niet iedereen is hetzelfde, en 1 vervelende ervaring betekent niet dat iedereen zo is, dus moet je dat ook niet zo neerzetten. Dan ben je typisch zo'n hollandse schreeuwlelijk die alles maar vindt maar verder geen verstand heeft.

Sean

Bericht door Sean » ma apr 04, 2011 11:06 pm

Dus als je een importeur zoekt en hij heet Tom, is het cool??
:lol:
Do work Son!

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » di apr 05, 2011 7:56 am

Mrtnrider schreef:
schreeuwlelijk die alles maar vindt .
boertje ik ben btje klaar met jou..

tis niet gebaseerd op 1 ervaring.. tuurlijk zal niet iedereen zo zijn maar props voor jou dat jou t wel is gelukt..

je moet wel nadenken dat als ze jou zien met je nieuwe troep dat ze denken $kassa$ :roll:
of je kan heel goed oraal werk verrichten ? :lol:

Plaats reactie