Niet helemaal downhill, niet helemaal freeride, niet...
Moderator:Beheerders
-
-
- intense m1
-
- cyberhawk
- Contacteer:
ik was in willingen een street show aant geven voor de lift ..nut-case schreef:doe je dat dan?:P
alles liep ene beetje nee schuddend voorbij .. tot ik op flat stilstaand een 180 eruit trok..
wees erbij volgende meeting pak ik wel de demo.. alhoewel de legend best goed reed,, op wat nieuwigheden na dan

-
- Contacteer:
Respect!
Ken dat, kwam een keer een paar gozers op trial/street bikes tegen hier op de grote markt in Groningen. Kwam ik in mijn werkkloffie (lees strak in het pak
) langs gefietst op mijn oude Cannondale Beast of the East (Raceline D
) Ik even een praatje maken, die jongens wat verbaasd wat zo'n gozer op zo'n fiets moet, even zadelpen omlaag en even 40 keer op mijn achterwiel springen, een 180 en daarna met 1 hand aan het stuur rondje op de grote markt op het achterwiel. Nosejumpje en daarna eeuwig respect van deze mannen 
Ken dat, kwam een keer een paar gozers op trial/street bikes tegen hier op de grote markt in Groningen. Kwam ik in mijn werkkloffie (lees strak in het pak

Don't underestimate the power of Yellow!
-
- Contacteer:
- cyberhawk
- Contacteer:
racen(rs) sucks imo.. je moet er lol in hebben .. int fietsen..
en als je raced ook.. maar dan zie je een filmpje dat er een op een wiel stampt van de ander na opstaan van een crash.. en dan denk je .. > triest figuur..
en na een tijdje racers te hebben meegemaakt... merk ik dat t overgrote deel toch anders inelkaar steekt.... heeft een andere instlling dan de vrij-rijder.. iig..
ik merk het vooral op PBike..
en als je raced ook.. maar dan zie je een filmpje dat er een op een wiel stampt van de ander na opstaan van een crash.. en dan denk je .. > triest figuur..
en na een tijdje racers te hebben meegemaakt... merk ik dat t overgrote deel toch anders inelkaar steekt.... heeft een andere instlling dan de vrij-rijder.. iig..
ik merk het vooral op PBike..