thomson 50mm stem+160mm hope floating discs X2
Moderator:Beheerders
zoals titel zegt, liefst zwarte spider voor de schijven en stuurpen ook black aub
Laatst gewijzigd door fucalot op ma apr 25, 2011 5:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb 2 rode floating discs maar wel 180mm, wist zelf niet dat die in 160 bestonden..
Laat maar weten mocht je interesse hebben.
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=51167
EDIT: negeer dit maar, had over 'zwart' gelezen!

Laat maar weten mocht je interesse hebben.
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=51167
EDIT: negeer dit maar, had over 'zwart' gelezen!
-
- cyberhawk
- Contacteer:
little info :fucalot schreef:Rood had ook gemogen, maar moet 160 zijn, 180 heb ik al. En het zijn X2 schijven die ik zoek, geen V2(die heb je nml niet in 160, schijfjes verschillen in dikte)
alleen de vented is dikker.. de non vented zijn even dik als de rest..
er stonden er een paar hier te koop dacht ik.. maar das al een tijdje geleden

@ Christiaan: als ik de nieuwprijs ervoor moet betalen, bestel ik liever bij een shop, er moeten nog verzendkosten naar België bijgeteld worden. Hij mag er best gebruikt uit zien. Anders wordt het crc, bestel ik liever iets extra zodat de verzendkosten vervallen.
@cyberhawk: my bad, ik dacht dat de gewone ook wat dikker waren, omdat de 160mm niet op de lijst bij de v2's staat. Ik had natuurlijk ook hier effe kunnen nameten. Heb zelf de v2's met 203mm schijven en X2's met 180mm. Wil wat gewicht besparen en voor de kempense xc baantjes voldoet de 160mm.
@Chmod: you've got mail
@cyberhawk: my bad, ik dacht dat de gewone ook wat dikker waren, omdat de 160mm niet op de lijst bij de v2's staat. Ik had natuurlijk ook hier effe kunnen nameten. Heb zelf de v2's met 203mm schijven en X2's met 180mm. Wil wat gewicht besparen en voor de kempense xc baantjes voldoet de 160mm.
@Chmod: you've got mail