Xircuit schreef:Ja, ik ben heel benieuwd, dat is eigelijk de gedachte achter z'on stuur?
Met zo'n breed stuur heb je lekker veel hefboomeffect als je je een heuveltje opsleurt. Het geeft lekker veel controle en wendbaarheid.
Moderators:JJ, Beheerders
Xircuit schreef:Ja, ik ben heel benieuwd, dat is eigelijk de gedachte achter z'on stuur?
veel plezier met de Apus Apus Tis. (en ja, ik zit overaltismilucas schreef:Vrije dag vandaag dus even tijd om verder te gaan met de Swift. Op nog wat afstelwerk na (rem achter ontluchten en een betere oplossing zoeken voor de snelspanner achter) is ze gereed voor haar shake-down. Snel feauteauke gemaakt:
Ik lees het meermaals , wat is er eigenlijk mis mee , zo te horen rij iedereen ( inclu mezelf ) die XT naven heeft met rommel , begrijp het niet goedHet TUIG schreef:De Rinus met XT-naven?
Ga eens gauw een ander voor de gek houden!
Officieel moet je minimaal Hadley, I9 if CK naven hebben om je fiets hier te mogen tonenprofi schreef: Ik lees het meermaals , wat is er eigenlijk mis mee , zo te horen rij iedereen ( inclu mezelf ) die XT naven heeft met rommel , begrijp het niet goed