Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.
Moderator:Beheerders
-
cyberhawk
-
Contacteer:
Bericht
door cyberhawk » di jun 21, 2011 3:07 pm
nut-case schreef:mooi:)
nu kan je als nog een bakkie daar gaan doen toch:D
maf-case

-
divere rules - Berichten:1148
Bericht
door divere rules » di jun 21, 2011 4:00 pm
Misschien is een lijst maken wel een goed idee ??
meer om deze grappen niet meer te laten gebeuren
kunnen ze niet een black list maken of een beoordelings lijst van personen die er een potje van maken ??
kan je makkelijk zien met wie je geen zaken wilt en moet doen
Moderators????
-
SArDO70
Bericht
door SArDO70 » di jun 21, 2011 4:59 pm
divere rules schreef:Misschien is een lijst maken wel een goed idee ??
meer om deze grappen niet meer te laten gebeuren
kunnen ze niet een black list maken of een beoordelings lijst van personen die er een potje van maken ??
kan je makkelijk zien met wie je geen zaken wilt en moet doen
Moderators????
Zou zeker geen verkeerd plan zijn en zou een hoop teleurstelling besparen...
'08 Kona Stinky Deluxe|Formula K24,Shimano Saint,Hope pro II red,Rockshox Domain 302, Crankbrothers mallet 2, Fox Van R, Shimano Slx derri
-
Flip van Veen - Berichten:2883
Bericht
door Flip van Veen » di jun 21, 2011 5:11 pm
Mountainbike.nl heeft wel zoiets geloof ik maar dit verwacht je eigenlijk niet van de (over het algemene) eerlijke FR/DHers/DPers!
Kan natuurlijk wel eens wat mis gaan maar dit MOET voorkomen (kunnen) worden!
What goes up must come down(hill)
-
SArDO70
Bericht
door SArDO70 » di jun 21, 2011 6:24 pm
Flip van Veen schreef:Mountainbike.nl heeft wel zoiets geloof ik maar dit verwacht je eigenlijk niet van de (over het algemene) eerlijke FR/DHers/DPers!
Kan natuurlijk wel eens wat mis gaan maar dit MOET voorkomen (kunnen) worden!
d.m.v een zwartelijst bijvoorbeeld, denk niet dat dit een slecht idee is,
het mooiste zou zijn als alles goed zou verlopen maar je hebt mensen die daar andere opvattingen over hebben...
'08 Kona Stinky Deluxe|Formula K24,Shimano Saint,Hope pro II red,Rockshox Domain 302, Crankbrothers mallet 2, Fox Van R, Shimano Slx derri
-
dleidelmeijer
-
Contacteer:
Bericht
door dleidelmeijer » wo jun 22, 2011 10:16 am
Komende zondag tijdens de eerste ronde van de Kona Freeride Series 2011 zal Henk van Der Pluym aanwezig zijn volgens zijn inschrijving.... Kans om hem te confronteren in het bijzijn van ongeveer 100 andere bikers?!
-
Bericht
door divere rules » wo jun 22, 2011 1:28 pm
is er nog wel tijd om te fietsen anders neem ik hem niet mee

-
trixie24 - Berichten:658
Bericht
door trixie24 » wo jun 22, 2011 1:44 pm
dleidelmeijer schreef:Komende zondag tijdens de eerste ronde van de Kona Freeride Series 2011 zal Henk van Der Pluym aanwezig zijn volgens zijn inschrijving.... Kans om hem te confronteren in het bijzijn van ongeveer 100 andere bikers?!
Ik zou nog iets meer stoken... Niet echt nodig om bovenstaande te vermelden!
Het is nu toch geregeld...? Klaar! Ik begrijp dat het vervelend is voor de mensen die er de dupe van zijn geweest, maar ga nou niet lopen stoken om zondag deze man aan te spreken.
Zwarte lijst lijkt me een goed idee... Nou zie ik echter wel wat namen staat op de zwarte lijst van het MTB forum die hier op DP gewoon netjes hun zaken regelen. Een Verkoop/aankoop verloopt niet altijd soepel of zoals afgesproken. Moet je dan meteen op de zwarte lijst komen?
Ergens anders een topic maken met zwarte lijst voorstel lijkt me een beter idee... Volgens mij kan dit topic dicht!
-
cyberhawk
-
Contacteer:
Bericht
door cyberhawk » wo jun 22, 2011 1:47 pm
trixie24 schreef:dleidelmeijer schreef:Komende zondag tijdens de eerste ronde van de Kona Freeride Series 2011 zal Henk van Der Pluym aanwezig zijn volgens zijn inschrijving.... Kans om hem te confronteren in het bijzijn van ongeveer 100 andere bikers?!
Het is nu toch geregeld...? Klaar! Ik begrijp dat het vervelend is voor de mensen die er de dupe van zijn geweest, maar ga nou niet lopen stoken om zondag deze man aan te spreken.
Zwarte lijst lijkt me een goed idee... Nou zie ik echter wel wat namen staat op de zwarte lijst van het MTB forum die hier op DP gewoon netjes hun zaken regelen. Een Verkoop/aankoop verloopt niet altijd soepel of zoals afgesproken. Moet je dan meteen op de zwarte lijst komen?
Ergens anders een topic maken met zwarte lijst voorstel lijkt me een beter idee... Volgens mij kan dit topic dicht!
jij bent niet belazerd..
dat voelt toch anders dan..
alleen kerkgangers en pacifisten vergeven iedereen en alles..
oog om oog..
foto van een winkel dief ophangen ben ik ook voor

-
Bericht
door divere rules » wo jun 22, 2011 2:23 pm
+1 dit geintje koste me bijna 182 euro
ene als ik hem dit weekend zie keer ik hem ook niet me andere wang toe
ppffff maakt niet uit jonge
er kunnen altijd dingen gebeuren doordat het niet lekker loopt maar dan ben je wel bereikbaar op e-mail of 06
normaal ben ik chill maar door zulke MTF

-
suri - Berichten:384
Bericht
door suri » do jun 23, 2011 12:35 pm
Deze gast had waarschijnlijk nooit terugbetaald als het niet zo warm onder zijn voeten was geworden. Als iemand de boel belazerd moet hij nog niet eens toegelaten worden om aan bike evenementen deel te nemen in mijn ogen. Tenzij er natuurlijk een legitieme reden voor is maar deze lees ik niet terug in dit topic.
Ik ben persoonlijk voor een systeem waar de kopers en de verkopers elkaar kunnen raten net als bij ebay. Je weet dan tenminste met wie je zaken kan doen.
Cheers Suri.
trixie24 schreef:dleidelmeijer schreef:Komende zondag tijdens de eerste ronde van de Kona Freeride Series 2011 zal Henk van Der Pluym aanwezig zijn volgens zijn inschrijving.... Kans om hem te confronteren in het bijzijn van ongeveer 100 andere bikers?!
-
amigo - Berichten:985
Bericht
door amigo » zo jun 26, 2011 6:59 pm
Kunnen deze personen die dus overduidelijk de boel bedonderen , niet gewoon van de site gebanned worden?

-
dleidelmeijer
-
Contacteer:
Bericht
door dleidelmeijer » ma jun 27, 2011 1:52 pm
@Trixie24,
Ik zie dit niet als stoken (en volgens mij andere mede-forumleden ook niet), maar als het helpen van een mede-biker! Ik zou in een desbetreffende situatie ook graag mijn geld terug krijgen.
Maar mocht jij in de toekomst ook een keer een conflict hebben met een verkoper zullen wij jou niet helpen jouw geld terug te krijgen...
vriendelijke groet, Dennis
-
Bericht
door divere rules » ma jun 27, 2011 2:18 pm
ken hem nu in real life
was wel gezellig op de kona freeride dit weekend
hij reed gewoon nog in de rondte met de vork die kapot zou zijn en onder garantie was terug gestuurd
of heeft rockshox zo een goede en snelle service

Laatst gewijzigd door
divere rules op ma jun 27, 2011 8:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
dleidelmeijer
-
Contacteer:
Bericht
door dleidelmeijer » ma jun 27, 2011 3:13 pm
divere rules schreef:ken hem nu in real life
Ken je mij ook in real life?
Was zeker gezellig van het weekend....!