Welke fiets raden jullie mij aan?
Moderator:Beheerders
-
hallo,ik ben dus van plan om een nieuwe fiets te kopen,ik zoek een fiets die zowel geschikt is voor freeride als dirtjumping/4X het liefst een maximum gewicht van rond de 15 kilo,kan iemand mij helpen?grtjs andy 

-
Waarom zou je vader dat niet vetrouwen? Er zijn genoeg betrouwbare webshops hoor, neem als voorbeeld maar is CRC. Erg goede ervaring mee, en een prima service. Natuurlijk zijn er altijd wel mensen, die wat te zeggen hebben over een bepaalde webshop door een slechte ervaring, maar zoiets zul je altijd houden met spullen op internet bestellen.
-
mijn vader vertrouwt zo'n dingen nu eenmaal niet,ik heb hem dat ook al gezegd,maar hij wilt het niet geloven,hij is nogal ouderwets enzoLipton schreef:Waarom zou je vader dat niet vetrouwen? Er zijn genoeg betrouwbare webshops hoor, neem als voorbeeld maar is CRC. Erg goede ervaring mee, en een prima service. Natuurlijk zijn er altijd wel mensen, die wat te zeggen hebben over een bepaalde webshop door een slechte ervaring, maar zoiets zul je altijd houden met spullen op internet bestellen.

Aan de ene kant snap ik je wel hoor, ik ben ook nog maar 17 en van mijn vader mocht ik eerst ook alleen maar bij webshops bestellen waarbij ik alleen maar met Ideal kon betalen. Na veel zeuren, mocht ik uiteindelijk een Paypal acount aanmaken. Misschien kun je hem laten zien dat andere grote webshops, toch een groter assortiment hebben waardoor het bestellen makkelijker kan worden. Succes ermeeJustRideThatBike schreef:mijn vader vertrouwt zo'n dingen nu eenmaal niet,ik heb hem dat ook al gezegd,maar hij wilt het niet geloven,hij is nogal ouderwets enzoLipton schreef:Waarom zou je vader dat niet vetrouwen? Er zijn genoeg betrouwbare webshops hoor, neem als voorbeeld maar is CRC. Erg goede ervaring mee, en een prima service. Natuurlijk zijn er altijd wel mensen, die wat te zeggen hebben over een bepaalde webshop door een slechte ervaring, maar zoiets zul je altijd houden met spullen op internet bestellen.

had ik eerst ook met mijn moeder ben zelf 16 en ook na wat zeuren maakte ze ook een paypal account aan waarmee ik ook uit cananda heb bestelt nam. the-rise stickers.Lipton schreef:Aan de ene kant snap ik je wel hoor, ik ben ook nog maar 17 en van mijn vader mocht ik eerst ook alleen maar bij webshops bestellen waarbij ik alleen maar met Ideal kon betalen. Na veel zeuren, mocht ik uiteindelijk een Paypal acount aanmaken. Misschien kun je hem laten zien dat andere grote webshops, toch een groter assortiment hebben waardoor het bestellen makkelijker kan worden. Succes ermee
bestel vooral veel bij crc en dat gaat allemaal goed.
wat ik wel aanraad is om gelijk een bike te kopen waarvan jij denkt daar kan ik nog een tijd mee doorgaan.
veel succes en ik hoop dat je vader iets besteld voor je.

Build it. Ride it.
-
-
no thx,ik rij momenteel met een hardtail (: (4X opgebouwd) toch bedankt,mooie fiets trouwens!kapotejr schreef:ondien je ineteresse hebt in een hardtail..... http://dirty-pages.nl/forum/viewtopic.php?t=52172