Santa Cruz V10.4 Carbon.....
Moderator:Beheerders
Om het even compleet te halen.Trekrules schreef:Omdat te kunnen promoten moeten ze die wel runnen gedurende hele wc seizoenMrtnrider schreef:Dat is toch een sponsor verhaaltje haha.Trekrules schreef: Functie en preformence boven alles voor hun,ze willen duidelijk liever de air dan de coil.
Ze hebben een nieuw product, willen dat aanprijzen en de rijders doen dat voor de sponsor.

Check dit




de rest
http://www.facebook.com/album.php?aid=7 ... 9209937244
Frame prijs blijft het zelfde als de normale V10






de rest
http://www.facebook.com/album.php?aid=7 ... 9209937244
Frame prijs blijft het zelfde als de normale V10
The Santa Cruz V-10 carbon is simply unbelievable. Frame only price, with RockShox Vivid Coil shock and Cane Creek's new Angleset will be $2999 - same as the current aluminum V-10. The frame is approximately pound lighter than the current aluminum V-10
Laatst gewijzigd door Trekrules op ma jun 21, 2010 10:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten:229
- Lid geworden op:zo jan 24, 2010 10:08 am
- Locatie:Elsloo
-
- Berichten:6303
- Lid geworden op:wo jul 18, 2001 9:27 pm
-
- Berichten:6303
- Lid geworden op:wo jul 18, 2001 9:27 pm
Eerste foto's van een hele carbon V10 tijdens World Cup Val Di sole
,las ook dat het hele frame ook nieuw is naast de nieuwe carbon achterbrug.Alleen Josh Bryceland rijdt nu nog met de alu achterbrug op zijn V10c
Foto's




http://dirt.mpora.com/news/santa-cruz-v ... arbon.html

Foto's




http://dirt.mpora.com/news/santa-cruz-v ... arbon.html
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
-
- Berichten:6303
- Lid geworden op:wo jul 18, 2001 9:27 pm
Enve vond het niet kunnen dat hun carbon achterwiel in een aluminium achterbrug zat, daarom zijn ze samen de nieuwe achterbrug gaan ontwikkelen. 300 gram lichter als de aluminium versie.fredo schreef:wat een berg spacers onder die stuurpen...
Ik meende gelezen te hebben dat santa cruz na research had ingezien dat de achterkant het optimaalst (en lichtst) in alu kon uitgevoerd worden. Blijkbaar hebben ze iets nieuws gevonden. Of willen ze de kassa laten rinkelen?
Life begins at the end of your comfortzone.

a 34lbs masterpiece,ready for racing. The Santa Cruz V10c with carbon swingarm and Prototype feather-weight front triangle. 650g lighter than last years frames they raced on, the Syndicate gets frames you and I will never get our hands on.
Laatst gewijzigd door Trekrules op do aug 18, 2011 10:38 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
- cyberhawk
- Berichten:3917
- Lid geworden op:wo jan 03, 2007 9:16 am
- Locatie:het leed dat dordrecht heet
- Contacteer:
tuurlijk .. een dunner frame..
licht.. lichter..>broken
geef mij dan maar een GT waar je met een sloop hamer op kan slaan..
edit:
en nu de santa
licht.. lichter..>broken

geef mij dan maar een GT waar je met een sloop hamer op kan slaan..
edit:
Next up: Testing. GT doesn't have quantitative lab tests or benchmarks for impact resistance. At least, not yet. So the GT team took the next-best approach to testing the Fury: They hit it with a ball-peen hammer. Eventually, the hammer broke.
en nu de santa

-
- Berichten:778
- Lid geworden op:di jul 10, 2001 9:18 pm