crc pay by bank transfer

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
dirt-rider-784
Contacteer:
crc pay by bank transfer

Bericht door dirt-rider-784 » di sep 06, 2011 9:43 pm

joww,
weet iemand toevallig hoe je moet betalen op www.chainreactioncycles.com?
ik wil betalen via bankovermaking...
ik heb nooit eerder geld overgemaakt naar het buitenland.
in nederland word er gewoon een nieuw scherm van rabobank geopend zodat je kunt betalen...
maar hier op crc krijg je bij de laatste stap van je betaling: order or cancel
dan kun je alles controleren of het klopt en als het klopt moet je op place order klikken.
als je er op geklikt hebt staat er order succesfully completed met daaronder het order ID
en dan krijg je een email waar de verdere informatie instaat..

---------------------------PAYING BY BANK TRANSFER ---------------------------------------------------------- www.chainreactioncycles.com can accept bank transfer payments in either GBP Sterling or EUR Euro. ALL BANK FEES MUST BE PAID. The items in your order will not be reserved for you until we have received full payment. When making a bank transfer you must ensure that the amount transferred is sufficient to cover the total cost of the order and that ALL Bank fees are paid. If the Bank fees are not paid and we do not receive the correct funds we will not be able to dispatch your order. E-MAIL CRC WHEN YOU HAVE COMPLETED THE TRANSFER. Once you have arranged the payment please inform us by forwarding this E-mail to sales@chainreactioncycles.com quoting the following : ORDER NUMBER: ACCOUNT NAME: TRANSFER DATE: CURRENCY: TOTAL AMOUNT: Once we have received confirmation from our bank that the funds have been received we will process your order. Here are the Details you will need to supply to your bank in order to arrange the Bank Transfer.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------- For "EUR Euro" currency transfers Account Name: Chain Reaction Cycles Limited Sort Code: 90-23-97 Swift Code: BOFIGB2B Account No:57161150 IBAN: GB83 BOFI 9023 9757 1611 50 Bank of Ireland (International Banking) 1 Donegal Square South Belfast BT1 5LR GBP Sterling account: Beneficiary name: Chain Reaction Cycles Limited Sort Code: 98-02-80 Swift Code: ULSBGB2B Account number: 47372291 IBAN: GB33 ULSB 9802 8047 3722 91 Ulster Bank 11-16 Donegall Square East Belfast Please ensure your bank enters United Kingdom/Great Britain as the beneficiary’s country.
-----------------------------------PAYING BY BANK DRAFT/POSTAL ORDERS ----------------------------------------------------
Print of a copy of this order confirmation and post it to us along with your Bank Draft or Postal order. The items in your order will not be reserved for you until receipt and clearance of funds. 1. Payment should be made out to 'Chain Reaction Cycles LTD' 2. Due to varying exchange rates, payment must be in UK POUNDS STERLING 3. Payment must fulfil the TOTAL COST OF THE ORDER. SEND to: Chain Reaction Cycles 7 Kilbride Road Doagh Ballyclare Co Antrim BT39 0QA Northern Ireland

daar snap ik dus helemaal niks van..
kan iemand mij in het nederlands uitleggen hoe het moet want ik moet een vrij groot bedrag overmaken en ik durf die stap niet te wagen..

alvast bedankt!

grtzz, 8)
D.P.B. Dirt Park Boxmeer

fredo

Bericht door fredo » di sep 06, 2011 9:50 pm

Het probleem is vooral dat de UK niet bij de eurozone hoort. Als je via overschrijving wilt betalen, kan je dit niet zomaar via een IBAN-code en internetbankieren doen, maar moet je dit in de bank laten doen.... en dat kost veel geld!

Ik heb het ook eens via overschrijving gedaan. Je moet dat ergens selecteren, dan krijg je een ordernummer, ga je naar de bank om de overschrijving te laten uitvoeren met die code, laat je je hard afzetten door de bank, stuur je een email naar CRC en ontvang uiteindelijk je spullen.

kortom, paypall of creditcard is wel gemakkelijk ;)

fredo

Bericht door fredo » di sep 06, 2011 9:55 pm

o ja, de bank vraagt een percentage van het over te schrijven bedrag. Dus hoe groter je bedrag, des te meer te wordt afgezet. Als ik me niet vergis vroegen ze me ongeveer 10% transactiekosten :x

of alles moet de laatste 4jaar veranderd zijn....

epic-marco

CRC

Bericht door epic-marco » di sep 06, 2011 10:22 pm

koop zeer regelmatig bij CRC.
Tegenwoordig met paypal maar eerder gewoon via overschrijven.
CRC geeft de prijzen in euro's.
Je kan gewoon geld over maken dmv IBAN.
Helemaal geen probleem.
Is bij mij altijd zonder problemen verlopen.
Persoonlijk vind ik paypal het fijnste omdat het snel gaat.

Trekrules

Bericht door Trekrules » di sep 06, 2011 10:59 pm

Ik bestel ook regelmatig dingen bij crc en ik betaal altijd via banktransfer wanneer ik een bestelling plaats,ik internetbankier gewoon met de Rabobank vanaf mijn computer thuis maak ik het geld over met de gegevens van crc zoals de IBAN nummer en mijn order ID nummer van mijn bestelling blah blah.

In alle gevallen gaat dit gewoon vlekkeloos en het over gemaakte geld staat een paar dagen later op hun rekening,ik hoef niet speciaal naar de bank te gaan zodat hun het hoeven te doen.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

Thomas_mtb

Bericht door Thomas_mtb » di sep 06, 2011 11:21 pm

Zelfde zorgen gehad, en CRC erover gemaild: de Fee's zijn zo gering (lees nul) dat dit geen problemen oplevert. Nederlandse banken zijn verplicht die kosten te delen binnen de EC - tot nu toe is het altijd goed gegaan! ;)

fredo

Bericht door fredo » wo sep 07, 2011 7:07 am

g****r, dan ik destijds dus echt afgezet door de bank. Ik herinner me dat ze toen 35eur transactiekosten vroegen.... eikels.... :x

Remmes

Re: CRC

Bericht door Remmes » wo sep 07, 2011 8:17 am

epic-marco schreef: Persoonlijk vind ik paypal het fijnste omdat het snel gaat.
nou
laatst ook wat gekocht daar, een paar flatpedals, via Paypal
maar de betaling nam wel 7 werkdagen in beslag, en toen moest het nog verstuurd worden
had dus 2 weken na de bestelling pas de spullen in huis

Caramba

Bericht door Caramba » wo sep 07, 2011 11:25 am

Was dat toevallig de eerste keer dat je met paypal betaalde? Ik meen me te herinneren dat de eerste keer dat je wat met paypal betaald het inderdaad een aantal dagen kan duren. De volgende keer zou het geld dezelfde dag overgemaakt moeten zijn. Bij mij was dit zo toen ik voor het eerst betaalde met een gekoppelde bankrekening.

Remmes

Bericht door Remmes » wo sep 07, 2011 11:38 am

dat was inderdaad een 1e keer via paypal bij deze webshop

maar ik moet nog ewat kleine dingetjes hebben, en dan zal ik zien of het een volgende keer sneller gaat :)

epic-marco

Bericht door epic-marco » wo sep 07, 2011 3:45 pm

Gisteravond een hoop spul besteld en met paypal betaald.
Krijg vandaag mail dat het hele spul onderweg is.
Mooiere en sneller kan niet. :D :D

dirt-rider-784
Contacteer:

Bericht door dirt-rider-784 » wo sep 07, 2011 4:29 pm

nou zoals ik zo kan zien is het best ingewikkeld allemaal om geld via de bank overtemaken naar het buitenland..
ik zal maar eens een paypalrekening gaan aanmaken want ik had gekeken en volgens mij gaat dat ook een stuk makkelijker!
grtzz, 8)
D.P.B. Dirt Park Boxmeer

Plaats reactie