Bikepark Groningen 2011
Moderator:Beheerders
-
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Tuurlijk is het de moeite waard om af te reizen alleen helaas heb ik geen starthek kunnen regelen. Benzink kon het niet eerder leveren als maandag en Bas de Bever zijn starthek was niet compleet. Mooi kut dus, maar heb er alles aan gedaan, maar is niet anders......
Wel gewoon komen natuurlijk. Ook zonder starthek wil ik wel weer is lekker fourcrossen, ik daag je uit!
Wel gewoon komen natuurlijk. Ook zonder starthek wil ik wel weer is lekker fourcrossen, ik daag je uit!

Giant XTC Advanced
Cube 29 AMS Race
Cube 29 AMS Race
-
-
Het gaat niet om de mensen die het initiatief nemen om dit event te organiseren, dat vind ik helemaal top. Maar als je al die moeite doet voor 20 rijders die er op af denken te komen is dat wel heel erg triest.sherlock schreef:Zonder mensen die het initiatief en de moeite nemen om zo'n evenement te organiseren weet je tenminste zeker dat 4x dood is......
En dat is een aantal jaren geleden in Bhoek wel anders geweest wat aantal rijders betreft. Of 4x nog springlevend is in Nederland betwijfel ik.
als je niet kan graven ga dan ook niet dirten
Snap ik ook wel, maar wat ook belangrijk is is dat partijen er omheen ook zien dat er draagvlak is voor zo'n locatie. Gemeentes zien het ook als er niet gereden wordt evenals sponsors en de buurt. Je kunt niet verwachten dat 4x of welke andere tak van sport levend wordt gehouden door organisatoren. Dat is ook een taak van de rijders want die willen kunnen rijden. Het is dan wel makkelijk om te gaan klagen dat er geen starthek is, maar een "support the scene" mentaliteit is ver te zoeken. Als er veel rijders zijn wordt het juist makkelijker om in de toekomst een starthek te regelen.
In de dirtscene zou het ook dood zijn als er geen rijders waren die de moeite nemen om anderen te helpen met hun trails en evenementen.
In de dirtscene zou het ook dood zijn als er geen rijders waren die de moeite nemen om anderen te helpen met hun trails en evenementen.
-
Niks tegen de organisatie hoor, ze hebben een aantal super evenementen neergezet! De night race zal mij zeker bij blijven! super vet, racen op een met lampen verlichte baan.
Nederland heeft een mooie 4x baan, die uitdagend en redelijk snel is. Wat alleen jammer is, en daar kann niemand wat aan doen, is dat hij in Groningen ligt. Is voor mij alweer 2 uur met de trein. Als er dan wel een race is, dan is het zeker de moeite waard. Maar die is er helaas niet vandaar dat ik rvoor kies om thuis te blijven.
Nederland heeft een mooie 4x baan, die uitdagend en redelijk snel is. Wat alleen jammer is, en daar kann niemand wat aan doen, is dat hij in Groningen ligt. Is voor mij alweer 2 uur met de trein. Als er dan wel een race is, dan is het zeker de moeite waard. Maar die is er helaas niet vandaar dat ik rvoor kies om thuis te blijven.
De berg af is leuk, op is weer een beetje jammer!
- de lachende derde
- Contacteer:
sherlock schreef:Snap ik ook wel, maar wat ook belangrijk is is dat partijen er omheen ook zien dat er draagvlak is voor zo'n locatie. Gemeentes zien het ook als er niet gereden wordt evenals sponsors en de buurt. Je kunt niet verwachten dat 4x of welke andere tak van sport levend wordt gehouden door organisatoren. Dat is ook een taak van de rijders want die willen kunnen rijden. Het is dan wel makkelijk om te gaan klagen dat er geen starthek is, maar een "support the scene" mentaliteit is ver te zoeken. Als er veel rijders zijn wordt het juist makkelijker om in de toekomst een starthek te regelen.
spreek je jezelf nou niet behoorlijk tegen in dat verhaal?

Het was weer een super-weekend @ Bikepark Groningen. Het aantal deelnemers viel wel wat tegen, maar deste enthousiaster waren degenen die wel waren gekomen. Het weer zat gelukkig ook mee, overdag nagenoeg droog gehouden. We hadden zelfs een echte ijsco-wagen geregeld voor de perioden met zon!!!
Foto's zijn onder andere hier te bekijken:
Foto's van lokale Jeroen van de Pluijm
foto's van Mike Lopulalan, oftewel LC4
Foto's van Styles Hanssens, oftewel stainless styles
Foto's van Hans Pama
Uitslag fourcross:
Heren:
1. Henry van der Zwaag
2. Kevin Spanninga
3. Victor Leuning
4. Kevin Baars
5. Edwin Reijm
6. Sjors Feiters
7. Arjen van Deventer
8. Roland Muntendam
9.Geoffrey Grimmelius
10. Erik Roos
Dames:
1. Ilja Hendriks
2. Janine Venema
En de uitslag van de mini-DH wedstrijd in Groningen:

“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
En inmiddels hebben we ook bewegend beeld van onze wedstrijd:

(opent in vimeo)
Met dank aan:
- Daniel Prijkel (helmcam beelden)
- Ilja van Bommel (helmcam beelden)
- Redbull Energydrink
- firma Jager, Midwolde
- Gemeente Groningen
- Lenzfilm.nl
- alle vrijwilligers die meegeholpen hebben!

(opent in vimeo)
Met dank aan:
- Daniel Prijkel (helmcam beelden)
- Ilja van Bommel (helmcam beelden)
- Redbull Energydrink
- firma Jager, Midwolde
- Gemeente Groningen
- Lenzfilm.nl
- alle vrijwilligers die meegeholpen hebben!
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€