voorvork sx trail
Moderator:Beheerders
even een vraagje
ik heb nu een sx trail uit 2007 alleen als ik spring met mijn fiets dan duikt mijn voorwiel naar beneden
er zit nu een marzocchi 66 in met 160 mm veerweg (zelf gemeten)
zou het helpen om er een 180 mm voorvork in te monteren zodat hij minder naar vooren hangt.
alvast bedankt voor je reactie
ik heb nu een sx trail uit 2007 alleen als ik spring met mijn fiets dan duikt mijn voorwiel naar beneden
er zit nu een marzocchi 66 in met 160 mm veerweg (zelf gemeten)
zou het helpen om er een 180 mm voorvork in te monteren zodat hij minder naar vooren hangt.
alvast bedankt voor je reactie
bedankt voor jullie reacties
nog is na gemeten hij zit ongeveer op 165 mm
er zit genoeg lucht in de vork
heb wel is vaker dat als ik de fiets even verzet en per ongelijk de vork iets in is geveerd komt hij niet terug naar de beginstand als ik hem dan weer inveer komt hij wel terug.
@sjittie is de fiets geweest van deanster
nog is na gemeten hij zit ongeveer op 165 mm
er zit genoeg lucht in de vork
heb wel is vaker dat als ik de fiets even verzet en per ongelijk de vork iets in is geveerd komt hij niet terug naar de beginstand als ik hem dan weer inveer komt hij wel terug.
@sjittie is de fiets geweest van deanster
de sx is voor dean van 2 andere gasten hier in onze groep geweest, de gene die hem eerst had heeft m gekocht toen deze nog ongebruikt was...froggy01 schreef:ik heb hem niet meer geserviced
@sjittie weet jij dat mischien anders stuur ik deanster even een mailtje
er is denk nu 2 jaar mee gefietst denk en hij is 1 keer uit elkaar geweest voor kleine service (olie en keringen)