interesse in Italiaanse MTB gids opleiding?

Organiseer een meeting of gezamelijke deelname aan een evenement.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
74rider
interesse in Italiaanse MTB gids opleiding?

Bericht door 74rider » zo jan 22, 2012 7:12 pm

In samenwerking met de mensen van Trentino sport in Italië ben ik aan het kijken of er animo is om een Italiaanse MTB opleidingsweek aan te bieden aan geïnteresseerde Nederlanders.

Dus de vraag is:

Heb jij interesse om een week deel te nemen aan een grensverleggende MTB week waarbij je de opleiding tot MTB begeider volgt. Dit is een officieel en door de EU erkend MTB diploma en ook ideaal als je in Nederland als MTB gids actief bent zónder enig diploma!

De cursus bestaat uit praktijk en theorie. O.a. krijg je les in cartografie/GPS, EHBO, voeding, communicatie, didactiek, reparatie en onderhoud, en natuurlijk heel veel rijvaardigheid. De cursus is erg leuk, zeer intensief en interessant.

De eerste stap is te zien of er animo bestaat en vervolgens kunnen we je meer vertellen over data, kosten en overige informatie.

Reacties zijn welkom op deze topic en via de mail op dejongarno@gmail.com

Lautje

Bericht door Lautje » zo jan 22, 2012 10:26 pm

Klinkt wat mij betreft interessant. Het is voor mij wel zeer bepalend wanneer deze week valt. Ik ben namelijk wel gebonden aan de schoolvakanties (ben docent aan het hbo).

Ik lees niet altijd alle topics, indien er een concreet aanbod is, zou je mij dan een pb willen sturen?

joddi

Bericht door joddi » ma mar 26, 2012 2:08 pm

Zeker interesse wel afhankelijk van de kosten en datum!

Plaats reactie