Wie rijdt voor wie in 2012? De DH raceteams uit de Benelux

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
aappii
Wie rijdt voor wie in 2012? De DH raceteams uit de Benelux

Bericht door aappii » di feb 07, 2012 4:46 pm

Ik heb dit topic aangemaakt omdat er niet alleen op WC niveau veel verandert qua samenstelling van teams. Maar ook in onze eigen kikkerlandjes wordt het nodige heen en weer geschoven met team samenstellingen. Ik ben alleen benieuwd naar de Nederlandstalige teams overigens.

Ik heb op hun site gelezen dat de jongens van weridebikes.nl (Maarten Muselears en Lars Veenstra) zijn gefuseerd met het MPL Specialized MTB team.

Dan hebben we het team van South Side Mountainbiking & Clothing en Canadian Dirt Imports B.V.
Met:
Mark van Lankveld
Sven Claas
Christoff van Driessche
Bryan Bachot
Roos op de Beeck
Jeroen Peeters

Dan hebben we ook nog het team van Joost "the Boost" Wichman. Het Vaujany Rose team.
Dit is het fabrieksteam van Rose en ze zullen o.a. met een Rose Beefcake rijden.
Rijders:
Joost Wichman
Nico Vink
Katy Curd
Petrik Bruekner

Wie heeft er nog aanvullingen op dit lijstje? Wie weet wat er is gebeurd met team Combee? Ik ben zeer benieuwd.

smstrijker

Bericht door smstrijker » di feb 07, 2012 4:49 pm

Daniel Prijkel en Mr. Combee gaan ook rijden voor het team van joost wichman, zij het wat minder prominent.
De berg af is leuk, op is weer een beetje jammer!

aappii

Bericht door aappii » di feb 07, 2012 4:50 pm

Op facebook heb ik een bericht gehad dat team combee in gefuseerd met het Vaujany team, maar ik kan ze nergens in de line up van Vaujany terug vinden. Betekent dit dat Daniel en Leo ook alle UCI DH wedstrijden gaan rijden of vestigen ze hun aandacht meer op de 4x serie?

En zie net een filmpje van Red Bull crashed ice waar je Nico Vink duidelijk in Scott kleding ziet staan. Betekent dit dat hij niet voor Rose rijdt maar wel voor het team uitkomt?
Bewijs:
http://vimeo.com/36308582

pnerum

Bericht door pnerum » wo feb 08, 2012 7:17 am

aappii schreef:En zie net een filmpje van Red Bull crashed ice waar je Nico Vink duidelijk in Scott kleding ziet staan. Betekent dit dat hij niet voor Rose rijdt maar wel voor het team uitkomt?
Bewijs:
Dat viel mij ook op.

T
Contacteer:

Bericht door T » wo feb 08, 2012 12:07 pm

Team Fietsshop Uitgeest
Enduro en downhill met:
Ruud van Egmond
Nigel Spoor
Rianne van der Heijden
Vivian Smeets
(Hans -Fietsshop Uitgeest- Haver en ikzelf rijden er ook tussen :-) )

crazy canuck
Contacteer:

Bericht door crazy canuck » wo feb 08, 2012 9:59 pm

En zie net een filmpje van Red Bull crashed ice waar je Nico Vink duidelijk in Scott kleding ziet staan. Betekent dit dat hij niet voor Rose rijdt maar wel voor het team uitkomt?
Bewijs:
hij rijdt wel voor het team van joost, ook voor rose fietsen, alleen met scott kledij ipv ixs

Tuup J

Bericht door Tuup J » do feb 09, 2012 3:41 pm

Mijn onderschrift zegt alles :D
Life begins at the end of your comfortzone.

Rien!

Bericht door Rien! » do feb 09, 2012 3:51 pm

Lars Veenstra en Maarten Muselaers komen dit jaar uit voor het MPL Specialized mtb team!

bryan

Bericht door bryan » zo feb 12, 2012 5:06 pm

Ik kijk zo hard naar het nieuw seizoen uit met het nieuw team! Thnx South Side Mountainbiking & Canadian Dirt!

Combee
Contacteer:

Bericht door Combee » zo mar 04, 2012 10:36 pm

Gegeven informatie is allemaal correct, Daniel en Ik rijden allebij gewoon officieel bij het Rose Vaujany team. Vink heeft inderdaad een deal met scott en rijd daarom niet met Ixs kleren. Daniel en ik zullen voornamelijk Dh wedstrijden rijden en waarschijnlijk ook een paar world cups. Verder Ixs wedstrijden en alles wat er verder nog te doen is, genoeg in ieder geval:) Daniel blijft daar naast ook nog 4x wedstrijden rijden.

Plaats reactie