SLOTJUUH AUB
Moderator:Beheerders
Uit de verkoop, kan geen goede fully vinden voor weinig geld.
Laatst gewijzigd door Wasmachineman NL op vr mei 11, 2012 4:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Nishiki Z-29 29er xtr/xt!
Als je die fiets wil verkopen zo ik rap het zadel fatsoenlijk monteren en nieuwe foto's maken!Wasmachineman NL schreef:Item: Nishiki Z-29 29er
Plaats: Rosmalen, Den Bosch.
Staat: Gebruikt, maar aandrijving is pas geleden nog vervangen
Reden van verkoop: Wil een 26er fully
Prijs en voorwaarden:300 euro
Wijze van verzenden: Afhalen
Extra Info: Een van de eerste 29ers, Met XTR M960/XT M750 derailleurs/shifters, Aandrijving is nog niet eens 80 km oud, Framemaat is 20 inch.
Afbeeldingen: Zie mijn bikes, Voor recentere foto's: http://link.marktplaats.nl/538171087

/Marten
Ah hoi Marten, Zadel wordt nog veranderd naar het std zadel wat er opzat.marten schreef:Als je die fiets wil verkopen zo ik rap het zadel fatsoenlijk monteren en nieuwe foto's maken!Wasmachineman NL schreef:Item: Nishiki Z-29 29er
Plaats: Rosmalen, Den Bosch.
Staat: Gebruikt, maar aandrijving is pas geleden nog vervangen
Reden van verkoop: Wil een 26er fully
Prijs en voorwaarden:300 euro
Wijze van verzenden: Afhalen
Extra Info: Een van de eerste 29ers, Met XTR M960/XT M750 derailleurs/shifters, Aandrijving is nog niet eens 80 km oud, Framemaat is 20 inch.
Afbeeldingen: Zie mijn bikes, Voor recentere foto's: http://link.marktplaats.nl/538171087
en de zadelpen met de goede kant naar achteren zetten, en een wasbeurtje zou ook niet misstaanmarten schreef:
Als je die fiets wil verkopen zo ik rap het zadel fatsoenlijk monteren en nieuwe foto's maken!

succes met de verkoop !!
en dan zet je het zadel horizontaal, de ketting op het buitenblad, zoek je een neutrale rustige achtergrond (tenzij je alle tuinmeubelen en rotzooi in de schuur meeverkooptRemmes schreef:en de zadelpen met de goede kant naar achteren zetten, en een wasbeurtje zou ook niet misstaanmarten schreef:
Als je die fiets wil verkopen zo ik rap het zadel fatsoenlijk monteren en nieuwe foto's maken!
succes met de verkoop !!

/Marten
Zadelpen staat goed, Als ik hem aan de andere kant zet dan zit mn zadel raar..marten schreef:en dan zet je het zadel horizontaal, de ketting op het buitenblad, zoek je een neutrale rustige achtergrond (tenzij je alle tuinmeubelen en rotzooi in de schuur meeverkooptRemmes schreef:en de zadelpen met de goede kant naar achteren zetten, en een wasbeurtje zou ook niet misstaanmarten schreef:
succes met de verkoop !!en dan wordt het misschien wat
Ketting heb ik altijd zo als ik hem neerzet, Is beter voor de achterder omdat er geen spanning op de veer staat dan, Wassen doe ik nog, het regent nu..
-