Tourtochten in het bos.
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Haha, je hebt zeker niet gereden! Dat was een extreme, dus technisch spannender dan de rest. Inderdaad, een beetje mul zand ...cyberhawk schreef:iedereen op t zelfe plekje neer.. ? hoe dat zo..?
ligt alleen een beetje mul zand
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Er zijn nog wat team plekken over, dus als je 14 April niks hebt...
http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... 632#612632
JJ
http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... 632#612632
JJ
- cyberhawk
- Contacteer:
ik rij grotendeels alleen maar op t parcour dorst.. das goed verhard op sommige stukjes na.. 
ik zou best 6uur rondjes willen rijden..adhd genoeg ,, maar tis een beetje ver weg
ben 1.5 uur met de trein bezig om er te komen dan ..(lees > geen auto)
en dan zou ik na 11 uur ook nog terug moeten
er was laatst in dorst ook een wedstrijdje..maar ik was te laat om me er voor op te geven ..
als daar wat wordt gereden doe ik zeker mee volgende keer

ik zou best 6uur rondjes willen rijden..adhd genoeg ,, maar tis een beetje ver weg

ben 1.5 uur met de trein bezig om er te komen dan ..(lees > geen auto)
en dan zou ik na 11 uur ook nog terug moeten

er was laatst in dorst ook een wedstrijdje..maar ik was te laat om me er voor op te geven ..

als daar wat wordt gereden doe ik zeker mee volgende keer

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Hahaha
Het zijn echt toffe fotoos, ik wordt er elke keer blij van als ik er naar kijk. Ik hoop wel dat de slachtoffers er geen erge letsel aan hebben over gehouden, alleen wat pijn aan het ego
JJ
Het zijn echt toffe fotoos, ik wordt er elke keer blij van als ik er naar kijk. Ik hoop wel dat de slachtoffers er geen erge letsel aan hebben over gehouden, alleen wat pijn aan het ego

JJ
- didadunlop
Zo, snel terug uit Heerde. 60km met 20km gemiddeld
Zegt meer over parcours dan over mijn conditie ben ik bang.
Vandaag geoefend op de haakse bocht, zie kaartje.
Knie ellende is wel zo'n beetje voorbij. Met afgelopen zondag erbij zit ik deze week op zo'n 260km. Moet veel inhalen
@Admin. Is het veel moeite om html-code in een bericht in te mogen bakken? kan ik zo'n kaartje meteen inter-actief maken. Of openen we dan weer enorme security gaten...

Knie ellende is wel zo'n beetje voorbij. Met afgelopen zondag erbij zit ik deze week op zo'n 260km. Moet veel inhalen

@Admin. Is het veel moeite om html-code in een bericht in te mogen bakken? kan ik zo'n kaartje meteen inter-actief maken. Of openen we dan weer enorme security gaten...

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
Vanuit security oogpunt moet je dat niet willen. Maar wat voor interactiefs zou je willen posten? Wellicht dat ik er iets voor kan maken.willem12 schreef:Zo, snel terug uit Heerde. 60km met 20km gemiddeldZegt meer over parcours dan over mijn conditie ben ik bang.
Knie ellende is wel zo'n beetje voorbij. Met afgelopen zondag erbij zit ik deze week op zo'n 260km. Moet veel inhalen![]()

Vandaag te gast bij Natuurmonumenten. Vroeger kon je nog over de Slapersdijk fietsen, de stenen straat ligt er nog, maar nu hekken met opstapjes. Duizenden ganzen, ik was absoluut niet alleen

Doel was uitfietsen en stroomverzorging testen. Die had me dinsdag in de steek gelaten, probeer geen 3000mAh accu met een 2400mAh buffer accu op te laden

Eerst met de auto, 5km met de fiets, toen met de dieseltrein en het laatste stukje elektrisch.
Vandaag fietsen we met inachtneming van de medemens.

De paden op, de lanen in

Je gaat hier dus linksaf
maar da's logisch.

Zes uur op de fiets (de conditie is nog niet optimaal
) en dan 10 sec te laat....grrr..

Vandaag fietsen we met inachtneming van de medemens.

De paden op, de lanen in

Je gaat hier dus linksaf

Zes uur op de fiets (de conditie is nog niet optimaal