Specialized Demo Carbon
Moderator:Beheerders
-
-
-
- richard_librium
-
-
-
- richard_librium
-
- richard_librium
-
- richard_librium
-
Bullit beter als een demo?
Dat is zowat de slechtste bike die er bestaat..
Dat is terug in de tijd gaan als ge met zo'n ding rijdt..
Die demper staat rechtstreeks op de achterbrug gemonteerd waardoor die hele bike zo nerveus als iets wordt + die wielafstand is veels te kort waardoor die ook nog onstabiel word.. Doodskist in mijn ogen..
Door die ketel heb ik een heel seizoen uitgelegen
Dat ge deze 2 bikes nog maar durft te vergelijken laat staan beter vindt..
Demo fsr 4 bar system
Bullit single pivot zonder link ( dat die mannen van santa cruz dit nog durven verkopen? )
Dat is zowat de slechtste bike die er bestaat..
Dat is terug in de tijd gaan als ge met zo'n ding rijdt..
Die demper staat rechtstreeks op de achterbrug gemonteerd waardoor die hele bike zo nerveus als iets wordt + die wielafstand is veels te kort waardoor die ook nog onstabiel word.. Doodskist in mijn ogen..
Door die ketel heb ik een heel seizoen uitgelegen
Dat ge deze 2 bikes nog maar durft te vergelijken laat staan beter vindt..
Demo fsr 4 bar system
Bullit single pivot zonder link ( dat die mannen van santa cruz dit nog durven verkopen? )
Oh de taal politie want het www is van de nederlanders??..Smittie schreef:Beter dan!bighitter schreef:Bullit beter als een demo?
Gelieve de Nederlandse taal te respecteren op een Nederlands forum!;)
Nationalistische klojo.. Freedom of speech op het interslet..
Voor mijn part spreek ik hier turks........
Dit gaat echt nergens meer over jongens..
Smittie, als je dan al in discussie wilt treden, kom dan (ook) aanzetten met onderbouwde argumenten, in plaats van hem alleen op zo een taalfout te wijzen. Enige wat ge daar mee doet is nog wat olie op het vuur gooien imo.
On Topic : Qua looks ( persoonlijk dus ) vind ik de demo toch boven de meeste andere carbon frames uit steken ( boven de carbon frames die momenteel bekend zijn bij het breder publiek) . Ook heb ik net als bighitter erg goede ervaringen op een demo. Maar ik ga niet zeggen dat dat de beste bike ooit is, gewoonweg omdat ik nog lang niet op alle soorten fietsen gereden heb. Maar tot nu toe neig ik wel het meest naar een demo.
Smittie, als je dan al in discussie wilt treden, kom dan (ook) aanzetten met onderbouwde argumenten, in plaats van hem alleen op zo een taalfout te wijzen. Enige wat ge daar mee doet is nog wat olie op het vuur gooien imo.
On Topic : Qua looks ( persoonlijk dus ) vind ik de demo toch boven de meeste andere carbon frames uit steken ( boven de carbon frames die momenteel bekend zijn bij het breder publiek) . Ook heb ik net als bighitter erg goede ervaringen op een demo. Maar ik ga niet zeggen dat dat de beste bike ooit is, gewoonweg omdat ik nog lang niet op alle soorten fietsen gereden heb. Maar tot nu toe neig ik wel het meest naar een demo.
Hoezo sherlock?sherlock schreef:@bighitter: je doet het zelf he! Je zoekt zelf nu elke keer de confrontatie op
Ik snap niet waarom er nog niet ingegrepen is
Ik heb zelf een sc bullit gehad (2 maand).
Dus ik mag hier mijn bevindingen niet neer schrijven?
Jullie zijn echt hypocriet, jullie trekken hier mijn uitingen over de demo constant in twijfel maar als ik dan 1 van die ketels van jullie bekritiseer dan gaan jullie met taalfouten beginnen... pffffffffff komaan eh..
Ik heb het over je constant aanvallende manier van schrijven. Ik word er een beetje misselijk van. We hebben toch allemaal dezelfde hobby? Jij vindt die demo helemaal te gek en terecht maar dat is nog geen reden om iedereen voor vanalles en nog wat uit te maken. Iedereen heeft een mening. Niet alleen jij. Je laat je zo op de kast jagen jongen!! relax een beetje en je zal zien dat het allemaal wel meevalt hier op het forumbighitter schreef:Hoezo sherlock?sherlock schreef:@bighitter: je doet het zelf he! Je zoekt zelf nu elke keer de confrontatie op
Ik snap niet waarom er nog niet ingegrepen is
Ik heb zelf een sc bullit gehad (2 maand).
Dus ik mag hier mijn bevindingen niet neer schrijven?
Jullie zijn echt hypocriet, jullie trekken hier mijn uitingen over de demo constant in twijfel maar als ik dan 1 van die ketels van jullie bekritiseer dan gaan jullie met taalfouten beginnen... pffffffffff komaan eh..
Cheers