/Verkocht/ Viper Mad Boy 2006 [MOET SNEL WEG]

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Twister24
/Verkocht/ Viper Mad Boy 2006 [MOET SNEL WEG]

Bericht door Twister24 » ma nov 19, 2012 10:34 pm

Item: Viper Mad Boy 2006
Plaats: Haarlem/Heemstede
Staat: Gebruikt
Reden van verkoop: Ik stap over van MTB op BMX
Prijs en voorwaarden: €130,- startprijs. Mag hoger, niet lager.
Wijze van verzenden: Ophalen, geen verzenden mogelijk.
Extra Info: Zie hieronder (Op- en aanmerkingen)
Afbeeldingen: Afbeelding
Link naar Marktplaats-advertentie: http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/fiets ... dPlacement

Hieronder de Marktplaats advertentie zoals-ie daarop staat:

Viper Mad Boy 2006

Ik heb deze fiets gekocht omdat ik wilde gaan Mountain Biken, want dat leek mij leuker dan BMXen. Ik heb mijn BMX toen verkocht en deze fiets gekocht voor 450 euro nieuw. Na een tijdje gebruikt te hebben, was de ketting geknapt en heeft hij een tijdje in de garage gestaan. Na 3 of 4 weken heb ik hem toen naar de fietsenmaker gebracht, waar de fiets een grote beurt heeft gehad en weer helemaal is opgeknapt. Daarna is er niet meer mee gereden. Nu ik het BMXen toch weer begin te missen, verkoop ik deze fiets, omdat het zonde is om hem in de schuur te laten wegrotten.

Het is een leuke beginnersfiets, zeker omdat hij niet zo zwaar is. Daardoor kun je er makkelijk op tricken en makkelijk je hoogte bepalen in een sprong. Ook als pro is het nog een leuk bij-fietsje, zeker omdat hij niet zo duur is :)

Er zitten wat krasjes op, maar dat is het enige :) Geen deuken in het frame OID.

Ondanks dat de fiets snel weg moet, is de beginprijs €150,- en daar kom je niet onder.

EMAIL IS SNELLER DAN BELLEN

Rick :)

PS: Alleen ophalen. De fiets wordt niet verzonden.
Laatst gewijzigd door Twister24 op za nov 24, 2012 11:20 am, 2 keer totaal gewijzigd.
"I'd rather be happy and do my own thing than have to be under anyone's shadow."

Twister24

Bericht door Twister24 » di nov 20, 2012 10:25 pm

Up
"I'd rather be happy and do my own thing than have to be under anyone's shadow."

Wasmachineman NL

Bericht door Wasmachineman NL » di nov 20, 2012 10:49 pm

Protip: het is een 4x-bike.

Plaats reactie