Jaa hij is er nog steeds, je moet dean gewoon even mailen of PB sturenkoentje115 schreef:staat die nog te koop? of is ie al verkocht?
Giant Glory 01 2011 new parts,new pics,new price!
Moderator:Beheerders
Giant Glory 01 2011
Hey,
Ik had een aantal vraagjes wat betreft de Giant Glory 01 2011.
1. Is deze al verkocht?
2. Waarom wordt deze verkocht?
3. Welk onderdeel van de bike, zou je zelf als eerstvolgende onder handen nemen?
4. Zou je voor mij misschien ook even een recentere foto kunnen uploaden? Betreft de Sunringle MTX 33 velgen op de bike. (Ziet er neem ik aan beter uit!)
5. Waarom heb je vooraan een DMR revolver-naaf en achteraan de DT-SWISS-naaf ? Beide DT-SWISS of HOPE liep je te hoog in de kosten?
6. Waarom heb je beide banden Tubeless gemaakt? Was dit goedkoper? Hoe fix jij je band bij een lekke/platte? kan me wel voorstellen dat je op een lagere bandenspanning kan rijden?
7. Achteraan MINION, vooraan Big Betty? Ook dit puur uit geldbesparing/tekort?
8. Heeft je voorvork eigenlijk al eens een Service gehad?
ik zou het zeer op prijs stellen, wanneer je mij deze vragen even wilt beantwoorden!
Alvast bedankt!
MVG
BJPC
1. Is deze al verkocht?
3. Welk onderdeel van de bike, zou je zelf als eerstvolgende onder handen nemen?
4. Zou je voor mij misschien ook even een recentere foto kunnen uploaden? Betreft de Sunringle MTX 33 velgen op de bike. (Ziet er neem ik aan beter uit!)
5. Waarom heb je vooraan een DMR revolver-naaf en achteraan de DT-SWISS-naaf ? Beide DT-SWISS of HOPE liep je te hoog in de kosten?
6. Waarom heb je beide banden Tubeless gemaakt? Was dit goedkoper? Hoe fix jij je band bij een lekke/platte? kan me wel voorstellen dat je op een lagere bandenspanning kan rijden?
7. Achteraan MINION, vooraan Big Betty? Ook dit puur uit geldbesparing/tekort?
ik zou het zeer op prijs stellen, wanneer je mij deze vragen even wilt beantwoorden!
Alvast bedankt!
MVG
BJPC
Re: Giant Glory 01 2011
BJPC schreef:Hey,
1. Is deze al verkocht?
nee hij is nog niet verkocht
ik wil wat nieuws!
zoals je hebt zien staan is het voorblad net vervangen, dit is niet geweest vanwege slijtage maar omdat hij krom was!
er zitten ook net nieuwe lagers in de voornaaf!
als eerst onder handen nemen? niks want alles is in orde en werkt zoals het hoort te werken! ketting en tandwielen zijn ook nog lang niet af!
foto's zal ik maken dat word wel morgen of donderdag!
dit kwam zo uit met wat ik had !
het tubeless maken van banden is zeker niet goedkoper maar juist wat duurder!
je kan inderdaad met lage banden spanning rijden en je gaatjes die je rijd worden afgedicht door de melk die er in zit!
mocht je wel lek rijden(is mij nog nooit overkomen) dan kan je er natuurlijk gewoon een binnenband in leggen!
7. Achteraan MINION, vooraan Big Betty? Ook dit puur uit geldbesparing/tekort?voor,
nee ik vind een big betty lekker sturen maar te snel slijten en heb daarom voor een big betty want dat slijt niet zo snel
en achter een minion omdat deze band minder snel slijt en erg stevig is voor achterband! dit is natuurlijk mijn mening maar iedereen heeft zo wel zijn eigen banden keuze!
ja voorvork is al een keer uit elkaar geweest om te controleren of mogelijke slijtage,
dit was echter niet het geval,
de keeringen zijn wel goed ingevet en de olie natuurlijk ook ververst!
keeringen gaan nog wel lang mee verwacht ik!
Alvast bedankt!
MVG
BJPC
Giant Glory 0 '13
dit is de meest recente foto van de glory:

zoals te zien is op de foto hangt de fiets in de werkplaats van de fietsenwinkel waar Dean werkt.
daar wordt het na elke keer fietsen weer netjes schoongemaakt, alles ingevet en onderhouden.
dus daar hoef je je als potentiële koper geen zorgen om te maken.

zoals te zien is op de foto hangt de fiets in de werkplaats van de fietsenwinkel waar Dean werkt.
daar wordt het na elke keer fietsen weer netjes schoongemaakt, alles ingevet en onderhouden.
dus daar hoef je je als potentiële koper geen zorgen om te maken.
Hey!
Antwoorden zijn zeer duidelijk!
Fijn dat de goede staat van deze fiets door meer bikers bevestigd kan worden,
en al helemaal fijn te weten dat de verkoper verstand heeft van fietsen!
Zeer geinteresseerd!
Aub zsm een afspraak maken?
PS. excuses rondom Tubeless-vragen...
Ik heb hier zelf geen ervaring in.., maar je kan er in het geval van lekkages dus altijd nog een binnenband tussen leggen. Nice!
Greetz Bart
Antwoorden zijn zeer duidelijk!
Fijn dat de goede staat van deze fiets door meer bikers bevestigd kan worden,
en al helemaal fijn te weten dat de verkoper verstand heeft van fietsen!
Zeer geinteresseerd!
Aub zsm een afspraak maken?
PS. excuses rondom Tubeless-vragen...
Ik heb hier zelf geen ervaring in.., maar je kan er in het geval van lekkages dus altijd nog een binnenband tussen leggen. Nice!
Greetz Bart
Nog te koop?
Hallo,
Heb je de giant glory 01 nog te koop staan?
Mvg
John roovers
Mvg
John roovers
Re: Nog te koop?
Lezen blijft lastig... Zie mijn post hier bovenVIVALDY schreef:Hallo,
Mvg
John roovers