Hallo,
Hoe is de NS Metropolis 3?
Dit wordt mijn 1ste dirtbike...
Hoe is deze?
-Tim
NS metropolis 3
Moderator:Beheerders
-
Of je blijft gewoon star rijden.dirty old man schreef:Metro 2 of Holy 1 kosten wat meer, maar hebben beduidend meer te bieden zoals een volledig cromo frame en betere wielen. In het geval van de Holy kun je nu de fiets kopen en doorsparen voor een geveerde vork naar keuze.
Het is goedkoper, lichter, sterker, onderhoudsvrij, beter voorspelbaar tijdens het rijden en je leert er beter en meer clean door rijden i.pv. dat je je vering al het werk laat doen.
Voor street en skateparks is vering overbodig, voor dirt ook als de dirts goed zijn geshaped (veel dirts daarentegen zijn super bumpy en daar is vering wel fijn om te compenseren voor de gebrekkige dirts / onderhoud).
Maar uiteindelijk is het allemaal persoonlijke voorkeur, dit één vindt star fijner rijden, de ander vering.
Ik wilde alleen even zeggen dat vering alles behalve noodzakelijk is voor op street / parl / dirt

- de lachende derde
- Contacteer:
http://www.youtube.com/watch?v=rb-VOS0X3xcMattin schreef:Of je blijft gewoon star rijden.dirty old man schreef:Metro 2 of Holy 1 kosten wat meer, maar hebben beduidend meer te bieden zoals een volledig cromo frame en betere wielen. In het geval van de Holy kun je nu de fiets kopen en doorsparen voor een geveerde vork naar keuze.
Het is goedkoper, lichter, sterker, onderhoudsvrij, beter voorspelbaar tijdens het rijden en je leert er beter en meer clean door rijden i.pv. dat je je vering al het werk laat doen.
Voor street en skateparks is vering overbodig, voor dirt ook als de dirts goed zijn geshaped (veel dirts daarentegen zijn super bumpy en daar is vering wel fijn om te compenseren voor de gebrekkige dirts / onderhoud).
Maar uiteindelijk is het allemaal persoonlijke voorkeur, dit één vindt star fijner rijden, de ander vering.
Ik wilde alleen even zeggen dat vering alles behalve noodzakelijk is voor op street / parl / dirt