TNNZ tire choice
Moderator:Beheerders
Ergens in juli staat er een TNNZ poging op het programma. Het zal geen wedstrijd worden, maar een beetje doorrijden kan natuurlijk geen kwaad. Ik was benieuwd naar de bandensetup die de bruikbaar is voor deze rit?
Vorig jaar TNOW (gespiegelde TNWO) gereden op een Specialized AWOL met Trigger Sport 42mm banden. Kwam soms tekort op de singletracks, maar rolde wel lekker door in verhouding tot mijn ritgenoten.
TNNZ gaat op mijn Salsa plaatsvinden, brede velgen en de keuze tussen Clement MSO Xplor 40mm, Schwalbe ThunderBurt 2,1" of Racing Ralph 2,35".
Wat is wijsheid?
Vorig jaar TNOW (gespiegelde TNWO) gereden op een Specialized AWOL met Trigger Sport 42mm banden. Kwam soms tekort op de singletracks, maar rolde wel lekker door in verhouding tot mijn ritgenoten.
TNNZ gaat op mijn Salsa plaatsvinden, brede velgen en de keuze tussen Clement MSO Xplor 40mm, Schwalbe ThunderBurt 2,1" of Racing Ralph 2,35".
Wat is wijsheid?
-
Tall Boy Bram
Precies. Het schuift wat meer van voren dus bij het echte MTB-en moet je kalm aan doen, maar met de vering blijf je langer fris en als je niet fris meer bent , ben je er heel blij mee.Tall Boy Bram schreef:bij droog weer en droge omstandigheden de weken ervoor zou ik het denk ik gaan doen op Super Moto's 29x2.35.
/Marten
-
Tall Boy Bram
-
Tall Boy Bram
-
Tall Boy Bram