Dempers
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
- de lachende derde
- Contacteer:
Re: Dempers
Tigerclaw schreef: achterdemper:
- BigHitRider
- de lachende derde
- Contacteer:
http://bikemarkt.mtb-news.de/category/3 ... =200x57_mmTigerclaw schreef:Balen! Ik heb n dhx air maar daar is nogal wat onderhoud aan. Geen goede ervaringen met gebruikte dempers helaas. Heeft iemand n demper met inbouwmaat 200x57 geschikt voor trail/freeride die gewoon gebruiksklaar is?
Zit zat tussen.
- de lachende derde
- Contacteer:
http://bikemarkt.mtb-news.de/category/3 ... =200x57_mmTigerclaw schreef:Balen! Ik heb n dhx air maar daar is nogal wat onderhoud aan. Geen goede ervaringen met gebruikte dempers helaas. Heeft iemand n demper met inbouwmaat 200x57 geschikt voor trail/freeride die gewoon gebruiksklaar is?
Zit zat tussen.
- de lachende derde
- Contacteer:
Bedankt! Ik zal eens kijken hoe t precies werkt op BM. Werken ze zoals ebay? En wat zijn jullie ervaringen met de aanbieders qua garanties, verzenden en staat v ontvangst enzo? Degoe : bedankt voor je reacties alvast. Ik houd je op de hoogte. Ik wil dus n dhx air oid op mn sx trail plaatsen. Kan niet zomaar, aangepaste clevis voor nodig. Weet jij miss andere manieren? Ik ben me nu vooral aan t oriënteren maar weet wel wat ik op mn bike wil. T meeste zit er ook al op. Behalve dan n goede air demper en vork. Qua vork heb ik nu 160 mm maar kan met dit frame wat hoger 180 max geloof ik. Dat lijkt mij ook wat prettiger qua houding?
- de lachende derde
- Contacteer:
Nee, bij ebay bied je tegen elkaar op, verder wel het zelfde idee met ratings. De kans dat je belazerd wordt op BM is vrij klein omdat je alleen kan adverteren als ze je adres weten (toegangscode komt per post).Tigerclaw schreef:Bedankt! Ik zal eens kijken hoe t precies werkt op BM. Werken ze zoals ebay? En wat zijn jullie ervaringen met de aanbieders qua garanties, verzenden en staat v ontvangst enzo? Degoe : bedankt voor je reacties alvast. Ik houd je op de hoogte. Ik wil dus n dhx air oid op mn sx trail plaatsen. Kan niet zomaar, aangepaste clevis voor nodig. Weet jij miss andere manieren? Ik ben me nu vooral aan t oriënteren maar weet wel wat ik op mn bike wil. T meeste zit er ook al op. Behalve dan n goede air demper en vork. Qua vork heb ik nu 160 mm maar kan met dit frame wat hoger 180 max geloof ik. Dat lijkt mij ook wat prettiger qua houding?
Verzenden is een euro of 10 vanuit de meeste landen.