Re:Interesse in een XCmeeting? iemand?
Moderator:Beheerders
Ik ben van de partij!
- Gène
- Lefty
- Caramba!
-Olga
- Gemini
- Gène
- Lefty
- Caramba!
-Olga
- Gemini
Vanaf waar gaat iedereen naar Limburg??
Want ik ga vanaf Amsterdam of Hellendoorn en t is belachelijk duur met de trein. Misschien dat iemand een kortingskaart heeft waar ik ook op mag. ???
Want ik ga vanaf Amsterdam of Hellendoorn en t is belachelijk duur met de trein. Misschien dat iemand een kortingskaart heeft waar ik ook op mag. ???
Ik ga vanaf Breda.Hoe het met het vervoer te doen.Mischien kan Caramba mij op komen halen vanuit Rosmalen.met z"n busje.En jij mischien naar Breda zodat je mee kan rijden.Ik heb dan zelf wel een auto maar ..is altijd makkelijker als we met meerdere rijden in een auto.
Dit lijkt mij wel een goed idee.
Maar ehmmm dat moeten tegen die tyd wel uit zien te zoeken .
ik ga zelf vanuit amersfoort...
Moet nog even kijken hoe ik ga maar waarschijnlijk met de auto van me pa... Heb dan een fietsdrager voor twee fietsen dus kan iemand meenemen eventueel (benzine = 50/50...)
Heb het al twee keer gedaan met de trein maar dan ben je wel ff onderweg..
Dus laat maar horen...
mzzl Gemini
Moet nog even kijken hoe ik ga maar waarschijnlijk met de auto van me pa... Heb dan een fietsdrager voor twee fietsen dus kan iemand meenemen eventueel (benzine = 50/50...)
Heb het al twee keer gedaan met de trein maar dan ben je wel ff onderweg..
Dus laat maar horen...
mzzl Gemini
- Gène
- Lefty
- Caramba!
- Olga
- Gemini
- Arno ( Paas-, vriendin- of andere verplichtingen wederdienende :-X
)
- Lefty
- Caramba!
- Olga
- Gemini
- Arno ( Paas-, vriendin- of andere verplichtingen wederdienende :-X

Lefty schreef:
Ik ga vanaf Breda.Hoe het met het vervoer te doen.Mischien kan Caramba mij op komen halen vanuit Rosmalen.met z"n busje.En jij mischien naar Breda zodat je mee kan rijden.Ik heb dan zelf wel een auto maar ..is altijd makkelijker als we met meerdere rijden in een auto.
Hehe Lefty, leuke ideeen heb je! Van Rosmalen naar Breda en dan weer naar zuid Limburg. Misschien dat ik dat wel doe, ligt er een beetje aan hoelaat we in Limburg afspreken

- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Kan je mij vast ook wel even in Eelde op komen halen dat ligt onder groningenCaramba schreef: [Hehe Lefty, leuke ideeen heb je! Van Rosmalen naar Breda en dan weer naar zuid Limburg. Misschien dat ik dat wel doe, ligt er een beetje aan hoelaat we in Limburg afsprekenLefty schreef: Ik ga vanaf Breda.Hoe het met het vervoer te doen.Mischien kan Caramba mij op komen halen vanuit Rosmalen.met z"n busje.En jij mischien naar Breda zodat je mee kan rijden.Ik heb dan zelf wel een auto maar ..is altijd makkelijker als we met meerdere rijden in een auto.
Maar ehmmm dat moeten tegen die tyd wel uit zien te zoeken .![]()

RInse
Ik kom in ieder geval NIET. Of iemand moet uit het noorden heen gaan. heb wel ov dus qua kosten is het niks. maar 4u 30 min in de trein is me wat te veel. Das naar maastricht! :"(
Rinse
De 20e kom ik met een stuk of 15 andere bikers van onze club. We rijden om 8;00 in Gemert aan en rijden de Gulpenroute....

Veel plezier jongens!!!
Ik kan de 20e iig niet.... dan kom ik van de zomer wel met de knaller.... ff kijken hoe we dat gaan doen....
Ik kan de 20e iig niet.... dan kom ik van de zomer wel met de knaller.... ff kijken hoe we dat gaan doen....
gaat de 20e nu wel of niet door??? Hoor opeens van een hoop mensen dat ze niet meer gaan....
Lijkt mij nog steeds een strak plan!
Dus wie gaat er nu precies mee??
Vul de lijst aan!
mzzl Gemini
- Gène
- Lefty
- Caramba!
- Olga
- Gemini
- Arno ( Paas-, vriendin- of andere verplichtingen wederdienende )
Lijkt mij nog steeds een strak plan!
Dus wie gaat er nu precies mee??
Vul de lijst aan!
mzzl Gemini
- Gène
- Lefty
- Caramba!
- Olga
- Gemini
Iedereen die dus z"n naam heeft bijgezet in de lijst gaat dus ZEKER mee. Nou ik ben als eerste dus ik ga zeker mee.
We kunnen misschien op een centraal punt afspreken wat makkelijk te vinden is en waar genoeg parkeerruimte is. Valkenburg moet je even ontwijken wegens de Amstel Gold race. De Cauberg en Daelhemmer berg zullen afgsloten zijn plus het centrum. Parkeren lijkt me onmogelijk vanwege de finisch op de cauberg.
Nu zou je, voor de mensen die met de auto komen, in Gulpen kunnen parkeren en wel bij het zwembad Mosaqua. Dit grenst direct aan de route. Je zou ook eventueel een aanloop route kunnen maken en de auto in Wittem kunnen parkeren, tegenover de kerk. Alleen durf ik hier niet zeker te zijn van een parkeerplek. Omdat hier de kerk altijd druk bezocht wordt en vanwege de vele wandelaars op zondag. Maar dat weet ik niet zeker. Dit bepaalt ook het weer.
Dit overigens nog een punt. Als het weer te slecht is, langdurige regen etc. Lijkt het me verstandig om de boel af te blazen. Omdat de route dan te zwaar zal worden.
Prepareer advies voor de fiets. Hou het weer in die week een beetje in de gaten. Probeer altijd een noppenband te hebben op die route. Vanwege de vele stenen. Als het een paar dagen droog is geweest zul je ook wel een semi slick kunnen monteren. Remblokken etc controleren maar dat moet je altijd moeten doen.
Nou als er verder nog vragen zijn hoor ik het wel. Je kunt dan eventueel een e-mail sturen
mzzl
Gène
We kunnen misschien op een centraal punt afspreken wat makkelijk te vinden is en waar genoeg parkeerruimte is. Valkenburg moet je even ontwijken wegens de Amstel Gold race. De Cauberg en Daelhemmer berg zullen afgsloten zijn plus het centrum. Parkeren lijkt me onmogelijk vanwege de finisch op de cauberg.
Nu zou je, voor de mensen die met de auto komen, in Gulpen kunnen parkeren en wel bij het zwembad Mosaqua. Dit grenst direct aan de route. Je zou ook eventueel een aanloop route kunnen maken en de auto in Wittem kunnen parkeren, tegenover de kerk. Alleen durf ik hier niet zeker te zijn van een parkeerplek. Omdat hier de kerk altijd druk bezocht wordt en vanwege de vele wandelaars op zondag. Maar dat weet ik niet zeker. Dit bepaalt ook het weer.
Dit overigens nog een punt. Als het weer te slecht is, langdurige regen etc. Lijkt het me verstandig om de boel af te blazen. Omdat de route dan te zwaar zal worden.
Prepareer advies voor de fiets. Hou het weer in die week een beetje in de gaten. Probeer altijd een noppenband te hebben op die route. Vanwege de vele stenen. Als het een paar dagen droog is geweest zul je ook wel een semi slick kunnen monteren. Remblokken etc controleren maar dat moet je altijd moeten doen.
Nou als er verder nog vragen zijn hoor ik het wel. Je kunt dan eventueel een e-mail sturen
mzzl
Gène
Ehm ja ... en als het goed is komt Irmo ook meedoen als de groep niet te groot wordt.Hem leek het dan ook wel leuk.
Gaat gezellig worden!!!
Met hoeveel man willen jullie max gaan biken??? Misschien dat een maat van me ook wel mee wil.. Hij moest alleen ff kijken of ie niks te doen had..
mzzl Gemini
Met hoeveel man willen jullie max gaan biken??? Misschien dat een maat van me ook wel mee wil.. Hij moest alleen ff kijken of ie niks te doen had..
mzzl Gemini
Idd zolang de groep niet te groot wordt (en ik niet in de ardennen ben spelen) kom ik ook wel ff langs. Indien mooi weer speel ik voor fotograaf. (Wordt dan wel veel troep meezeulen...)
Trouwens; waarom routes rijden....Gulpen route is niet slecht, maar er wordt veel moois overgeslagen. Rond Valkenburg zijn nog een paar leuke stukjes te vinden waar best te komen is...
Trouwens; waarom routes rijden....Gulpen route is niet slecht, maar er wordt veel moois overgeslagen. Rond Valkenburg zijn nog een paar leuke stukjes te vinden waar best te komen is...
Geen probleem dat nog iemand mee gaat.
We kunnen idd zelf een route uitkiezen, maar je moet niet vergeten zoals ik al eerder zei dat het paaszondag is en er misschien extra veel wandelaars zullen zijn. Nu zullen die ook wel op de route zitten maar minder. De routes zijn vaak zo uitgestippelt dat ze door zo min mogelijk wandelaar gebied gaan. Ik ben overingens wel eens dat veel moois wordt overgeslagen.
maar ja, we zien wel, we kunnen altijd wel een andere route nemen.
@ Irmo: Je moet zelf ook een leuke dag hebben. Ik neem aan dat we niet de intensie hebben om een fotoshoot te gaan houden. toch?? Als iemand zo"n klein licht cameratje heeft is het handig, maar niet noodzakelijk.
mzzl
Gène
We kunnen idd zelf een route uitkiezen, maar je moet niet vergeten zoals ik al eerder zei dat het paaszondag is en er misschien extra veel wandelaars zullen zijn. Nu zullen die ook wel op de route zitten maar minder. De routes zijn vaak zo uitgestippelt dat ze door zo min mogelijk wandelaar gebied gaan. Ik ben overingens wel eens dat veel moois wordt overgeslagen.
maar ja, we zien wel, we kunnen altijd wel een andere route nemen.
@ Irmo: Je moet zelf ook een leuke dag hebben. Ik neem aan dat we niet de intensie hebben om een fotoshoot te gaan houden. toch?? Als iemand zo"n klein licht cameratje heeft is het handig, maar niet noodzakelijk.
mzzl
Gène
Ik kom dus zo wie zo naar limbo-land..
En heb een digitale camera die mee gaat!! is niet zo groot dus valt best mee te slepen!
Ik denk trouwens dat ik met de trein ga.. Is die locatie waar we afspreken dan een beetje goed te bereiken??
En hoe laat gaan we ergens afspreken???
Niet al te vroeg denk ik zelf omdat ik (en olga komt geloof ik uit amsterdam) uit het midden van het land moeten komen..
@ olga: laat ff weten hoe je gaat! Ik heb OV kaart en kan daarop iemand meenemen. Scheelt toch weer 40 % !!!
mzzl Gemini
En heb een digitale camera die mee gaat!! is niet zo groot dus valt best mee te slepen!
Ik denk trouwens dat ik met de trein ga.. Is die locatie waar we afspreken dan een beetje goed te bereiken??
Niet al te vroeg denk ik zelf omdat ik (en olga komt geloof ik uit amsterdam) uit het midden van het land moeten komen..
@ olga: laat ff weten hoe je gaat! Ik heb OV kaart en kan daarop iemand meenemen. Scheelt toch weer 40 % !!!
mzzl Gemini
Gène schreef:
mzzl
Gène
Als het mooi weer is, ff tegen het einde van de dag (mooier licht) wat pics schieten, Bergse Heide, mocht je het kennen. Rest van de tocht laat ik de boel gewoon thuis/in auto. Da was mijn plan.
En idd....zal FLINK druk worden die dag. Kwestie van "hoog" blijven; wandelaars zoeken de dalen op.
Ik zat er aan te denken om de mijne ook mee te nemen.Maar twee cameras is genoeg.
En Irmo doet Jorrit ook mee, kan je het eens vragen.
En Irmo doet Jorrit ook mee, kan je het eens vragen.

Waarom niet op zaterdag rijden? Stuk rustiger dan zondag....
Zondag is de dag der nationale ellende...
@Lefty; kans dat Jorrit meegaat is vrijwel 0, heeft zijn shifter gemolt en heeft geen zin om zijn bike uit 1980 te gaan upgraden.
Zondag is de dag der nationale ellende...
@Lefty; kans dat Jorrit meegaat is vrijwel 0, heeft zijn shifter gemolt en heeft geen zin om zijn bike uit 1980 te gaan upgraden.
Irmo schreef:
Waarom niet op zaterdag rijden? Stuk rustiger dan zondag....is goed ..
Zondag is de dag der nationale ellende..
HEHEHE :P 1980 ik denk dat Dekerfs nog wel wat heeft liggen.
-
De LIJST voor XC meeting zondag 20 april
- Gène
- Lefty
- Caramba!
- Olga
- Gemini
- SeXxXyboy (mits ik de avond ervoor niet ga stappen :-X )
- Gène
- Lefty
- Caramba!
- Olga
- Gemini
- SeXxXyboy (mits ik de avond ervoor niet ga stappen :-X )
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Komt er nu nog iemand uit het noorden die kant op? Want ik wil graag meerijden
Rinse

Rinse
Ik heel misschien, maaruh tis niet alsof ik wel een auto heb ofzo....
Gemini schreef:
Ik kom dus zo wie zo naar limbo-land..
mzzl Gemini
Wat goed! t scheelt idd wel 15 euro. Ik heb je toegevoegd op msn dus dan spreken we wel een tijd af.
Beste dame en heren,
Nogmaals een reminder dat die zondag ongeveer de meest ongunstige dag is van 2003 om te gaan mtb"en...
DRUK DRUK DRUK DRUK
Nogmaals een reminder dat die zondag ongeveer de meest ongunstige dag is van 2003 om te gaan mtb"en...
DRUK DRUK DRUK DRUK