kut scooters die ongelukken veroorzaken
Moderator:Beheerders
-
Ik rij dus vanmiddag terug van de vlietlanden in leiden,
fiets ik bij leidschenhage in leidschendam samen met een meisje naast mekaar op een fiets pad waar dat kan en mag, rijden we dus naast een benzine station komt er echt keihard zo`n t*yfus scooter of brommobiel ofzo de hoek om over de verkeerde kant van de weg, hij gaat vol op ze remmen maar het had geen nut meer, ik kon hem nog ontwijken maar het meisje met wie ik fietste werd vol geschept en vloog op de grond...
ze had gelukkig niks maar haar fiets was dus echt total loss, maar dan ook echt helemaal kapot, voorvork eraf gebroken, en het frame krom + 2 lekke banden... het meisje had wonder boven wonder helemaal niks en ik ook niet en die gast op ze stofzuiger helaas ook niet, dus ik stap af en ga naar die vriendin toe en hielp haar overeind enzo, die gast was gelukkig ook afgestapt en stond wel te shaken.
Zij zegt: waarom ga je zo t*ring hard door de bocht op de verkeerde weghelft?, hij: ja jullie fietsten naast elkaar >:(, maarja alles is goed geregeld
ach ja konden we lkkr gaan lopen :P
fiets ik bij leidschenhage in leidschendam samen met een meisje naast mekaar op een fiets pad waar dat kan en mag, rijden we dus naast een benzine station komt er echt keihard zo`n t*yfus scooter of brommobiel ofzo de hoek om over de verkeerde kant van de weg, hij gaat vol op ze remmen maar het had geen nut meer, ik kon hem nog ontwijken maar het meisje met wie ik fietste werd vol geschept en vloog op de grond...
ze had gelukkig niks maar haar fiets was dus echt total loss, maar dan ook echt helemaal kapot, voorvork eraf gebroken, en het frame krom + 2 lekke banden... het meisje had wonder boven wonder helemaal niks en ik ook niet en die gast op ze stofzuiger helaas ook niet, dus ik stap af en ga naar die vriendin toe en hielp haar overeind enzo, die gast was gelukkig ook afgestapt en stond wel te shaken.
Zij zegt: waarom ga je zo t*ring hard door de bocht op de verkeerde weghelft?, hij: ja jullie fietsten naast elkaar >:(, maarja alles is goed geregeld
ach ja konden we lkkr gaan lopen :P
Re:kut scooters die ongelukken veroorzaken
Wat een spannend verhaal!
Leefden ze nog lang en gelukkig?
Leefden ze nog lang en gelukkig?
jammer dat die pokke scooterrijder geen stuk voorvork in z"n oog kreeg.
Hoorde hij op die plek wel op "t fietspad dan? Op zo"n moment is het wel duidelijk waarom ze naar de weg zijn verhuisd heh...
euhhhhhhhhh ik heb ook een scooter ::), maar ik kan wel rijden en ik weet dat scooters en brommers nu op de weg moeten

- @sph@ltdude
- Contacteer:
Scooter, waarom zou je? Een scooter mag maar 45, met een fiets kun je makkelijk 80.
- cHoc
flippie schreef:
hij: ja jullie fietsten naast elkaar
wat een argumentatie, alsof dat verboden is.....
-
ja precies maarja gelukkig niks ernstigs gebeurd, schrok me alleen helemaal lam, niet eens van die gast maar meer van die vriendin die op de grond viel, t was best vaag omdat ik haar nog nooit had zien vallen, net zoals dat je je moeder ziet vallen ofzo ::)
flippie schreef:
ja precies maarja gelukkig niks ernstigs gebeurd, schrok me alleen helemaal lam, niet eens van die gast maar meer van die vriendin die op de grond viel, t was best vaag omdat ik haar nog nooit had zien vallen, net zoals dat je je moeder ziet vallen ofzo ::)
nog nooit mijn moeder zien vallen

Ik alleen nadat ik ze van de trap had geduwd
Telt dat ook???

DudeHimself schreef:
Ik alleen nadat ik ze van de trap had geduwdTelt dat ook???
Tuurlijk, je hebt r gewoon n handje geholpen, toch??

Ik zeg niks meer tot ik een advocaat en een woordenboek heb :-X
Hè, jammer :P :P

Welke ...............( ff geen geschikt woord...) vergelijkt nu z"n vriendin met zn moeder.....
heb je dan een slechte smaak of een moeder die niet verkeerd opgedroogd is ???

-
nee als je nou gewoon leest dan had ik het er niet over dat ik haar met me moeder vergelijk maar dat ik het gevoel wat ik kreeg toen ik haar zag vallen vergeleek met het gevoel wat ik krijg als ik me moeder zie vallen ofzo

Vanochtend kwamen we vanuit Groesbeek teruggebiked, lekker even relaxed uitfietsen komen er 6 scooters met een rotgang claxonerend voorbij. Wij hun proberen duidelijk te maken dat ze moeten dimmen. Middelvingers omhoog en gebaren dat we maar even moeten komen (ze waren gestopt). Zo"n uitnodiging slaan we niet af dus wij met z"n tweeen een sprintje naar ze toe, rijden ze snel weg. 5 scooters waren snel weg maar de laatste ging niet harder dan ongeveer 50. Dus wij liepen langzaam maar zeker in, ventje had het benauwd zeker omdat z"n maten al lang en breed weg waren ;D Hij keek meer achterom dan voor zich uit. Wij kregen helaas de slappe lach ( en een beetje zuur in de benen ::)) dus weg was ie...
Altijd leuk....
Maar ik vind het wel retelomp wat die vent heeft geflikt.... hoorde hij daar niet op de normale weg? ::)
Maar ik vind het wel retelomp wat die vent heeft geflikt.... hoorde hij daar niet op de normale weg? ::)
-
Race Feest schreef:
Welke ...............( ff geen geschikt woord...) vergelijkt nu z"n vriendin met zn moeder.....heb je dan een slechte smaak of een moeder die niet verkeerd opgedroogd is ???
koen aap ze is zelf een sammetje..... >:( ;D
- dobbel our zero
ja weg met die rijdende pleepotten
- Xircuit
- Contacteer:
Wat moet je met zon tupperware racer???
koop dan gewoon een dikke schakel brommer, das veeel stoerder (en sneller)
LIKE THIS:
graag met een dubbele uitlaat, 110CC blok, 22MM carburateur en die GOUDE velgen
koop dan gewoon een dikke schakel brommer, das veeel stoerder (en sneller)
LIKE THIS:

graag met een dubbele uitlaat, 110CC blok, 22MM carburateur en die GOUDE velgen
Das jouw mening, persoonlijk vind ik dit echt übertriest, wacht dan 2 jaar en koop wel een motor, die dingen zijn soms nog wel leuk om te zien, maar als de motor in een keer loopt dan is het ronduit belachelijk.
Mijn koffiezetapparaat prutteld nog stoerder.....
als je maar lol hebt... ik heb een leuke tijd op brommertjes gehad... simpelweg omdat de bus 90 min. over hetzelfde ritje naar school deed... (de brommer 35min.) maar da was dan ook geen rijdende tupperware....
Bijna gister zelfdoding gezien van zo"n geschifte....
Sta bij een overgang te w8ten, komt daar zo"n k*tding aanrijden, slalomt vlak voor de trein door de langs de spoorbomen heen.... ik d8 echt dat ie het dus niet zou overleven...
Ik snap het niet, wat is nou de kick aan dat scooterrijden?
Sta bij een overgang te w8ten, komt daar zo"n k*tding aanrijden, slalomt vlak voor de trein door de langs de spoorbomen heen.... ik d8 echt dat ie het dus niet zou overleven...
Ik snap het niet, wat is nou de kick aan dat scooterrijden?
misschien is die bijna-dood-ervaring wel de kick?
rijd jij nooit een beetje link met je auto? 3 keer de toegestane snelheid enzo?
- Xircuit
- Contacteer:
legion schreef:
Met een 110CC blok en een twinner uitlaat maakt ie wel een vet geluid

[
SHIFT 00 schreef:
misschien is die bijna-dood-ervaring wel de kick?
Jammer voor Dn Helle dat ie geen auto heeft.......