MH2D op de Singlespeed

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
Pottser
MH2D op de Singlespeed

Bericht door Pottser » ma sep 20, 2004 8:40 pm

Afgelopen weekend samen met Dubbelop gereden. Vrijdagavond was mijn Willits Singlespeed 29-er teruggekomen van de spuiter. Mooi oranje. Vrijdagavond voor vertrek nog snel opgebouwd. Twee dagen lang erg leuk gefietst. Singlespeeden is zo leuk op dit soort tochten. Zaterdag de 70 (of bijna 80) km en zondag de 60 (70 minus laatste lusje). Twee perfecte dagen en zoals elk jaar complimenten aan de organisatie. Volgend jaar meer singlespeeders?

Zoals Dubbelop al schreef; dank voor de aandacht.

DeKerfs

Re:MH2D op de Singlespeed

Bericht door DeKerfs » di sep 21, 2004 7:48 pm

Pottser schreef:
Afgelopen weekend samen met Dubbelop gereden. Vrijdagavond was mijn Willits Singlespeed 29-er teruggekomen van de spuiter. Mooi oranje. Vrijdagavond voor vertrek nog snel opgebouwd. Twee dagen lang erg leuk gefietst. Singlespeeden is zo leuk op dit soort tochten. Zaterdag de 70 (of bijna 80) km en zondag de 60 (70 minus laatste lusje). Twee perfecte dagen en zoals elk jaar complimenten aan de organisatie. Volgend jaar meer singlespeeders?

Zoals Dubbelop al schreef; dank voor de aandacht.

Altijd leuk om achteraf er achter komen dat jij me net voor bent geweest ;) Werd zelf in het laatste deel van de 70 op zondag overvallen door hevige krampen (waar ik normaal nooit echt last van heb), waardoor ik 2x aan de kant heb gestaan om wat de rekken/strekken. Wordt ik me daar in eens aangesproken door een gast die me vraagt of ik een Breezer heb... zo een.. .met zo"n "apart" stuur...

Uh jah.. die heb ik. Of ik dus zaterdag inderdaad ook gereden had, want hij meende in elk geval dat stuur gezien te hebben. Ik was het niet, dus moest de conclusie wel worden dat jij er was Pottser...

Ben benieuwd hoe de Willits er nu uit ziet!!

Ninko

Bericht door Ninko » di sep 21, 2004 9:32 pm

Whaha, toch gaaf zo"n verhalen toch. Stiekem lopen er toch een berg van die freaks rond hoor... Reed je zondag op die dekerf dan Jeroen?

Ninko

Hubert !

Bericht door Hubert ! » wo sep 22, 2004 3:48 pm

Ninko schreef:
Reed je zondag op die dekerf dan Jeroen?

DIE dekerf is niet helemaal de juiste vraagstelling aan Jeroen, kunt beter vragen:"op welke dekerf reed je, Jeroen?" ;)

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » wo sep 22, 2004 5:27 pm

Ik reed op een DeKerf jah.. de Team SL.

Plaats reactie