Met rij- en kentekenbewijsverdampende snelheid (niet geflitst, hoop ik) richting Schoorl afgereisd. Daar om 7 uur het parcours opgegaan met de single. Was de tijdens eerste ronde de enige daar (volgens mij). Super weer, parcours voor mezelf, het reed lekker. Kon niet beter. Helaas was mijn bidon (voor het eerst in jaren) uit de houder gestuiterd. Uiteraard kwam ik er pas achter toen ik dorst kreeg. Een perfecte dag is pas perfect als ie de tweede ronde (nog steeds nog slechts twee medebikers tegengekomen) niet nog netjes midden op het pad lag! Aaah, dorst.
Na drie rondes een babbeltje met wat aardige bikers gemaakt (geen rare opmerkingen over de single gehoord) voldaan op weg naar huis.
Op de terugweg bleven alle sleurhutten op de rechterrijbaan (heus!)
Na een doesje, broodje, tukje komt een maat langs die vraagt of we nog even mee gaan fietsen. Uitfietsen op de BMX (a.k.a. kleine single speed) leek me wel wat. Uurtje getourd in de zon, terrasje gepakt, biertje(s) genoten.
Bij thuiskomst komt de buurman z'n huis uitzetten met en kartonnen doos met een wel heel bekende omvang. "Mooi dat ik je zie, deze heeft de koerier vrijdag nog afgeleverd en ik heb je nog niet eerder getroffen. Deze is voor jou, denk ik. Weer een freempje besteld, zeker " .
That's my perfect day!!!
Sorry, kon dit niet voor me houden