Ik heb een chainguide van raceface(evolve). Eén lager van zo'n wieltje is kapot of vastgelopen door een soort (interne) roestvorming.
Is zo'n lager hetzelfde, qua groote en omvang, als zo'n lager die in een (inline)skatewieltje zit? (Er staat ABEC 5 op)
Chainguide wieltje lager kapot
Moderator:Beheerders
-
Verstand op nul ......en GAAN !!!!!!
-
-
Het zijn inderdaad precies dezelfde lagers als bij m'n inline-skates.
De dichtingen van Race-face zijn echt veel minder van kwaliteit dan die van m'n skates. Ik ga ze dus allemaal maar eens vervangen want ook die andere lages van m'n chainguide lopen eigenlijk niet meer zo lekker.
En ik spuit m'n fiets dus maar niet meer af met de hogedruk spuit. Daardoor zijn al die lagers van binnen gaan roesten volgens mij.
Hier kan slotje op!
De dichtingen van Race-face zijn echt veel minder van kwaliteit dan die van m'n skates. Ik ga ze dus allemaal maar eens vervangen want ook die andere lages van m'n chainguide lopen eigenlijk niet meer zo lekker.
En ik spuit m'n fiets dus maar niet meer af met de hogedruk spuit. Daardoor zijn al die lagers van binnen gaan roesten volgens mij.
Hier kan slotje op!
Verstand op nul ......en GAAN !!!!!!
je bedoeld de losse kogels in de lager zelf?
( ik heb de zelfde chainguide)
als het slechts 1 balletjes is kun je misschien de lager eens schoon maken, balletjes los halen en in de cola laten weken.
ik denk dat hij ook nog goed werkt met 1 kogeltje minder trouwens
je zou ook nog een wieltje van een oude achterderrileur kunne proberen. ze zien er ongeveer evengroot uit dus ikneem aan dat ze passen.
( ik heb de zelfde chainguide)
als het slechts 1 balletjes is kun je misschien de lager eens schoon maken, balletjes los halen en in de cola laten weken.
ik denk dat hij ook nog goed werkt met 1 kogeltje minder trouwens
je zou ook nog een wieltje van een oude achterderrileur kunne proberen. ze zien er ongeveer evengroot uit dus ikneem aan dat ze passen.
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
Als jij je fiets regelmatig afspuit met de hogedruk..dan zullen de rest van je lagers er ook nog erg goed uitzien denk ik..Insane inda Brain schreef:Het zijn inderdaad precies dezelfde lagers als bij m'n inline-skates.
Hier kan slotje op!
kooz