**Mijn vriend z'n bike is gestolen maar hij heeft geen dp profiel dus ik zet het erop voor hem, misschien dat het helpt.
Hier het verhaal:
Ik ging met een vriend een weekendje weg om te mountainbike bij het plaatsje houffalize in de Ardennen in België, we stonden op een soort van natuur camping, kleine camping waar je nog fik mocht steken en goed kon mountainbike. In de nacht van 14 november zaten ik en een vriend nog te praten bij het vuur. Vriend van mij ging slapen in de camper ik bleef nog even me kleren drogen bij het vuur om 01:00 15 november ging ik naar bed in de camper. Toen ik bijna lag te slapen hoorde ik een schuifdeur van een auto open gaan, ik dacht dat het gewoon gasten van de camping waren. toen ik wakker werd zag ik tot mijn schrik dat mijn fiets en de fiets van me vriend weg waren we hadden de fietsen tegen elkaar op slot gezet. waarschijnlijk hebben de dieven de fietsen opgepakt en in de bus gegooid en weg gereden.
Als u de fiets aangeboden krijgt op marktplaats, dirtypages of een ander forum zou u mij dan AUB een mailtje kunnen sturen naar Daanluijten12@hotmail.com
Hier de fiets Specs:
Frame: Xtrail sram x9
Vork: RS Recon SL
Crank: Xt
Remmen: Juicy 5
Derailleurs: X9
Shifters: Sram X9
Wielen: DT Swiss x455 op volgens mij Xt naven
Zadelpen, Stuur, Stuurpen en zadel weet ik niet meer, maar is precies hetzelfde als op de foto
Er zijn niet zoveel van deze fietsen gemaakt, dus als er 1 op Markplaats/Dirtypages word aangeboden dan is de kans groot dat hij van mij is.
Hoopt op goede reacties,
Mvg Daan Luijten