Gezocht On-One ChainTug of Surly TuggNut

Plaats hier een bericht wanneer je op zoek bent naar een fiets of onderdeel.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
willem12
Gezocht On-One ChainTug of Surly TuggNut

Bericht door willem12 » wo jan 20, 2010 11:00 pm

Wat een namen.... :)

Voor een On-One Sliding drop-out frame, zou geared gereden worden maar nu wil ik toch singlespeed proberen. Tuggnut of ChainTug gezocht dus.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl

Rinse Appelstroop
Contacteer:

Bericht door Rinse Appelstroop » wo jan 20, 2010 11:03 pm

Ik heb hem bij Jelle gehaald...

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » do jan 21, 2010 9:23 am

Bedoel je geen slot-dropout? Bij een sliding zit er namelijk al een stelschroef op....
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€￾

ott

Bericht door ott » do jan 21, 2010 11:55 am

1 tugnutt voor de liefhebber
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

willem12

Bericht door willem12 » do jan 21, 2010 12:48 pm

sneeuwpop schreef:Bedoel je geen slot-dropout? Bij een sliding zit er namelijk al een stelschroef op....
Yep, slop-dropout. Dacht dat "sliding" van de horizontale patten kwam, maar idd On-One noemt het een slot-dropout.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl

Rinse Appelstroop
Contacteer:

Bericht door Rinse Appelstroop » do jan 21, 2010 1:20 pm

willem12 schreef:
sneeuwpop schreef:Bedoel je geen slot-dropout? Bij een sliding zit er namelijk al een stelschroef op....
Yep, slop-dropout. Dacht dat "sliding" van de horizontale patten kwam, maar idd On-One noemt het een slot-dropout.
Ik rijdt er nu ook mee, gisteren voor het eerst de inbred uitgelaten. Functioneert goed,
ik heb hem bij singlespeed.nl gehaald. Ik rijd nu met eentje met quickrelease, met twee stuks en een quickrelease zou moeten werken. Nu trekt m'n achterwiel nog wel's scheef.

Succes met zoektocht!

ott

Bericht door ott » do jan 21, 2010 3:24 pm

Rinse Appelstroop schreef:
willem12 schreef:
Ik rijdt er nu ook mee, gisteren voor het eerst de inbred uitgelaten. Functioneert goed,
ik heb hem bij singlespeed.nl gehaald. Ik rijd nu met eentje met quickrelease, met twee stuks en een quickrelease zou moeten werken. Nu trekt m'n achterwiel nog wel's scheef.

Succes met zoektocht!
Met 1 kun je het redden als je geen schijfremmen hebt, dan moet je de spanner wel aan de aandrijfkant plaatsen :roll:
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

ott

Bericht door ott » vr jan 22, 2010 9:20 am

Wou nog even kwijt dat je een standaar as hebt (bv. xt) dat je ook een vaste as kunt plaatsen, dat scheelt gelld (1*24 of 2*? tegen 10) en gehanes als je het wiel eruit moet halen. As is shimano dus die kun je bij elke LBS scoren
Sport als levenskunst

Plaats reactie