legion schreef:
Eey ruud, als RC straks (mbv dit topic) god is, maak je dan nog een bureaublad voor em?
Dan mag hij goed gaan door posten, maar denk dat hij de 1000 niet gaat halen...
Moderator:Beheerders
legion schreef:
Eey ruud, als RC straks (mbv dit topic) god is, maak je dan nog een bureaublad voor em?
Beast schreef:
Ik heb medeleiden met de mensen die hier de arogante zakken komen uithangen en andere mensen zoals SMAX en RCisOK beetje proberen door de stront te treken maar ik weet wel dat rcisko een man van zijn woord is en smax een 16j jongen met veel tallent die hier een paar van jullie (de arogante zakken) "t een en ander zal kunnen bijleren, "t moet gedaan zijn daarmee, want ik wordt daar zot van en das niet zo gezond voor bepaalde mensen !!!!!!!!!
In de plaats van hier zo hoog van u toren te blazen en te zanikken ga wat fietsen (en hou "t goed in u kopeke) dat t voor de fun is en drop die arogante houding nu eens in godsnaam.
rip
Ruud schreef:
En what"s up met het verdedigen van RC, kan hij dat zelf niet meer? Maakt het iemand heilig als een deal wel goed is gegaan die hij met jou had?
rcisoke schreef: Want je zou het maar eens tegen de verkeerde hebben... En diegene zou zomaar eens bij je voor de deur kunnen staan... Met alle gevolgen van dien.
rcisoke schreef:
En diegene zou zomaar eens bij je voor de deur kunnen staan... Met alle gevolgen van dien.
Smax schreef:
KEEP BIKING ALIVE, GO RIDE, STOP TALKING ABOUT SHIT, JUST RIDE AND HAVE FUN