Afspraken niet na komen van DP "ers

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Gesloten
KoeniE
Re:Afspraken niet na komen van DP "ers

Bericht door KoeniE » wo nov 26, 2003 11:45 pm

legion schreef:
Eey ruud, als RC straks (mbv dit topic) god is, maak je dan nog een bureaublad voor em?

Dan mag hij goed gaan door posten, maar denk dat hij de 1000 niet gaat halen...

Gast

Bericht door Gast » do nov 27, 2003 12:29 am

En ze blijven maar door spelen...

Beast

Bericht door Beast » do nov 27, 2003 7:23 am

Ik heb medeleiden met de mensen die hier de arogante zakken komen uithangen en andere mensen zoals SMAX en RCisOK beetje proberen door de stront te treken maar ik weet wel dat rcisko een man van zijn woord is en smax een 16j jongen met veel tallent die hier een paar van jullie (de arogante zakken) "t een en ander zal kunnen bijleren, "t moet gedaan zijn daarmee, want ik wordt daar zot van en das niet zo gezond voor bepaalde mensen !!!!!!!!!
In de plaats van hier zo hoog van u toren te blazen en te zanikken ga wat fietsen (en hou "t goed in u kopeke) dat t voor de fun is en drop die arogante houding nu eens in godsnaam.

rip

Chmod

Bericht door Chmod » do nov 27, 2003 7:44 pm

Beast schreef:
Ik heb medeleiden met de mensen die hier de arogante zakken komen uithangen en andere mensen zoals SMAX en RCisOK beetje proberen door de stront te treken maar ik weet wel dat rcisko een man van zijn woord is en smax een 16j jongen met veel tallent die hier een paar van jullie (de arogante zakken) "t een en ander zal kunnen bijleren, "t moet gedaan zijn daarmee, want ik wordt daar zot van en das niet zo gezond voor bepaalde mensen !!!!!!!!!
In de plaats van hier zo hoog van u toren te blazen en te zanikken ga wat fietsen (en hou "t goed in u kopeke) dat t voor de fun is en drop die arogante houding nu eens in godsnaam.

rip

indeed!

GTLTS

Bericht door GTLTS » do nov 27, 2003 8:04 pm

:-*....eindelijk iemand die aan dit speelkwartiertje een einde lijkt te maken.........triest om mensen post na post door het slijk te halen..... :?

Chmod

Bericht door Chmod » do nov 27, 2003 8:09 pm

t hoort hier niet thuis, maar als we niet tot een overeenkomst kunnen komen in de mail, dan ... moet de wereld het weten he.

Het wordt afwachten als hij van plan is de cheque te innen of niet. (als hij dat doet moet het via zijn bankrekening gaan!!!)

P.S.: Toen k dacht dat hij reeds verzilverd was: Was een foutje van de bank. Ze hebben het nu grondig onderzocht met bovenstaand resultaat.

Shark

Bericht door Shark » do nov 27, 2003 8:16 pm

Om mijn verhaal even compleet te maken,

Ik heb de bestelde spullen in goede orde ontvangen, Rc heeft netjes zijn excuus aangeboden voor de opgelopen vertraging.

Wat mij betreft is het dus allemaal goed gekomen, z"n excuus is aanvaard.

RC"s manier van handelen verdient nog steeds niet de schoonheidsprijs maar we moeten maar "ns stoppen met zeuren

Shark

Chmod

Bericht door Chmod » do nov 27, 2003 8:19 pm

ik geloof je gerust, maar door mijn misverstand (qua wijze betaling) weigerd hij nog iets te doen. Ik beschouw dit forum als een medium...

Gast

Bericht door Gast » do nov 27, 2003 9:44 pm

Zo he.

Ik kan me nog vaaaag herinneren dat er mensen waren die zeiden dat "je het allemaal niet zo serieus moest nemen". Doe IK dat een keer niet, krijg je me toch een gezeik in dit topic.
En what"s up met het verdedigen van RC, kan hij dat zelf niet meer? Maakt het iemand heilig als een deal wel goed is gegaan die hij met jou had?

Enne RC, niet te serieus nemen he! "Beetje ouwehoeren moet kunnen toch".

Bwhahaha.

menace

Bericht door menace » do nov 27, 2003 11:46 pm

Ruud schreef:

En what"s up met het verdedigen van RC, kan hij dat zelf niet meer? Maakt het iemand heilig als een deal wel goed is gegaan die hij met jou had?

Hoezo verdedigen als er mensen slechte ervaringen vertellen over iemand mogen de goeien toch ook verteld worden
Is wel weer makelijk als iemand iets verkeert doet om het te zeggen maar als het goed gaat je bek houden

Gast

Bericht door Gast » vr nov 28, 2003 12:00 am

Waarom, en tegen wie zou ik mezelf moeten verdedigen?? Ik zie daar niet echt het nut van in, zou me alleen maar energie kosten. Ik vraag me alleen af waarom er individuen zijn die zoveel tijd kunnen besteden aan andermans zaken... Maar dat komt waarschijnlijk doordat hun eigen zaken niet interressant genoeg zijn of omdat men zich verveelt. En ik heb gemerkt dat het altijd dezelfde knakkers zijn ( toevallig met het hardverdiende "god status" ). Ruud, Legion, Dn Helle bijvoorbeeld.

Een geintje op zijn tijd ben ik wel voor in en moet ook wel kunnen, maar iemand continue in de zeik nemen brengt het naar een ander niveau. Dan zouden de zogenaamde "beheerders" horen in te grijpen, de toutjes strakker trekken, maar als dat zelfs niet gebeurd, vind ik ( en waarschijnlijk meerdere gebruikers van dit forum, ) dat ze deze narrenshow beter kunnen opdoeken. En beheerders die misbruik maken van hun functie, omdat ze indruk willen maken tegenover vriendjes, vindt ik de zieligste gebruikers van dit forum. KoenIE en Zane bijvoorbeeld.

En ik ben het wel met Beast eens dat het tijd wordt om deze onzin te eindigen. Een klaagbaak is er voor gebruikers die iets te klagen hebben over een dergelijk onderwerp, maar het loopt nu wel uit de hand, al zeg ik het zelf. Maar ik denk dat er van mijn kant uit al water bij de wijn is gedaan tegenover de gedupeerden, en ligt het nu aan de overigen die zich zonder reden op dit onderwerp hebben uitgelaten. En ik bedoel niet degene die terecht geklaagd hebben, maar degene die uit verveling maar wat neerzetten, en diegene weten wie ik bedoel.

Als laatste wil ik iedereen op dit forum duidelijk maken, dat het makkelijk is om vanachter je beeldscherm jezelf groter voor te doen dat je daadwerkelijk bent, en wat woorden in te tikken, zonder te weten of jezelf eens goed te bedenken met wat voor persoon je nou eigenlijk te maken hebt. Want je zou het maar eens tegen de verkeerde hebben... En diegene zou zomaar eens bij je voor de deur kunnen staan... Met alle gevolgen van dien.

Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten...

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » vr nov 28, 2003 8:18 am

rcisoke schreef: Want je zou het maar eens tegen de verkeerde hebben... En diegene zou zomaar eens bij je voor de deur kunnen staan... Met alle gevolgen van dien.

typisch deze maatschappij. ::) iemand koud maken om een fietsspaak. :-X

Gast

Bericht door Gast » vr nov 28, 2003 10:36 am

RC was vroeger ook vast het kereltje dat een ander aan wees als hij het bekertje met water omstootte met schilderen.
Tuurlijk is het niet jouw fout joh! Het ligt aan die klotenmaatschappij en alle mensen die het niet met je eens zijn, niet aan jezelf! Hoe kom je daar nu bij!

Maar shit, straks loop ik de verkeerde te zieken, laat ik maar gauw ophouden.

En natuurlijk niet de standaard dubbelzinnige bedreiging aan het einde van je post vergeten (incl de drie puntje natuurlijk):
Wat u niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet...

Chmod

Bericht door Chmod » vr nov 28, 2003 11:10 am

rcisoke schreef:
En diegene zou zomaar eens bij je voor de deur kunnen staan... Met alle gevolgen van dien.

ideaal! Breng dan in 1 keer mijn cheque mee!

Matthijs_XtC

Bericht door Matthijs_XtC » vr nov 28, 2003 2:26 pm

gaaaaaaaap :?

zit nu toch al een paar jaar op DP, en moet toch echt zeggen dat het de laatste maanden in het forum een stuk minder is dan voorheen. Bovenstaande discussie als beste voorbeeld. Forum lijkt meer een handelsplaats geworden en als hier iets mis mee gaat elkaar lekker afzeiken en grote praatjes houden om vooral maar niet je excuses aan te moeten bieden. Niet dat jullie iets van mijn mening moeten aantrekken, vooral niet doen en ga lekker zo door. Trouwens, waarom post ik dit eigenlijk nog, geen idee, maar waarschijnlijk gedreven door hetzelfde idee als ieder ander in dit topic, lekker klagen, van-je-af-zeiken en je vervelen.

Ga lekker fietsen en onderdeeltjes kopen in goed overleg (en dus niet met iemand die je alleen kent van internet, ga eens langs, kun je meteen samen biken).

legion
Contacteer:

Bericht door legion » vr nov 28, 2003 3:44 pm

-Bedreigingen uiten is niet écht slim, je weet niet tegen wie je het hebt en die gene zou zo maar eens bij je voor de deur kunnen staan ofzo...
-Met modder gaan gooien is niet erg charmant, mikken op mods en admins is ook al niet écht slim.
-Touwtjes schrijf je met een "w".
-Ik had misschien die laatste post beter niet kunnen plaatsen, kan me voorstellen dat je dat verkeerd op vat, maar de andere 2 kan je op gaan manier interpreteren als "op de man gericht" oid. Dat is nou juist wat jij hier wel doet.
-Je verdedigt je wel erg voor iemand die "het nut van verdedigen niet in ziet"
-Ik was al van plan me verder niet meer in de discussie te mengen, dus de laatste posts waren in dat opzicht, nutteloos. Ik ben nu, voor de duidelijkheid, weer "t zelfde van plan.

...

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » vr nov 28, 2003 4:33 pm

over our heads looms a dark shadow of a huge key
it thrives to lock this gloomy thread

last call om er nog een woord in te zetten of we sluiten dit ding hier. En maak dat t t iets BIJDRAAGT aan de site

Chmod

Bericht door Chmod » vr nov 28, 2003 5:28 pm

Gelijk oversteken is de boodschap! Kent iedereen nog uit zijn kindertijd hé!
Vanaf nu concentreer ik me meer op meetings, daar wordt er tenminste nog iets gedaan, en merk je tenminste wie er de echte God"s zijn.

ReSpEcT voor de echte!

Smax
Contacteer:

Bericht door Smax » vr nov 28, 2003 6:40 pm

als ik me mag verdedigen even....
als dat nietmeer mag, mag je even gewoon mijn post deleten BF...

Je reactie is niet geheel terecht over mij ruff....
talk to u on msn....

het laat me verder koud wat jullie denken....

Greetz smax...

KEEP BIKING ALIVE, GO RIDE, STOP TALKING ABOUT SHIT, JUST RIDE AND HAVE FUN

Gast

Bericht door Gast » vr nov 28, 2003 6:49 pm

Smax schreef:
KEEP BIKING ALIVE, GO RIDE, STOP TALKING ABOUT SHIT, JUST RIDE AND HAVE FUN

"Wijze woorden" voor zo"n klein menneke ::)

Als jij "t verhaal dan alsnog niet verteld: Smax wou wat regelen voor een buurjochie or whatever en dat gastje haakte af. Vond Ruff niet tof maar Smax had geen schuld ofzo.

Einde verhaal.

Christiaan

Bericht door Christiaan » vr nov 28, 2003 8:32 pm

Ik zou zeggen, sluiten deze topic, veel geschreeuw, weinig wol, gaat nergens meer over, veel te veel negatieve energie.

Just my 2 cents......

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » vr nov 28, 2003 9:37 pm

slotje

Gesloten