dubbelop schreef:
Hé, er zijn toch meer mensen die weten wie Jacquie Phelan aka Alice B. Toeclips aka Anne de Séjours is.
duhhhh... basiskennis!!!!!!!! Ken uw sport! Misschien wordt het tijd voor een Dirty-pages toegangsexamen!?
[ [quote="DeKerf"s"]
Jah.. dat was ik inderdaad. En persoonlijk ben ik "om" voor dat stuur. Zit op de Breezer toch nog wel een tikkie te laag met dit stuur, maar dit stuur verhuisd dan ook eerdaags naar een Bontrager die singlespeed wordt, en een hogere kop heeft. Dat zou wat moeten schelen. Het stuurt echt super. Ik ben niet zo"n stuurheld, en op de Breezer mét flatbar kon ik niet lekker de bocht door komen. Nu in eens stuurt het mes scherp.. raar, maar waar. Daarbij geeft het ook iets meer mee dan een flat bar, want dat is gewoonweg een stuk korter. Vooral op de trap was dat een bijkomend voordeel

Zeker als je geen remmen hebt, móet je wel hard gaan... Stukje comfort (voorzover nog sprake van) is dan wel fijn

[/quote]
Of hoe je het met een krom stuur toch bij het het rechte eind kan hebben...
[
JJ schreef:
Rudi is een held, na de avond op de camping wordt hij waarschijlijk ook singlespeeder, iig komt hij waarschijnlijk naar het WK singlespeed in Berlijn.
Rudi is de beste. Darum nennen wir ihm manchmal Superrudi. En hij heeft voor Berlijn al een Wilcard te pakken hoord ik net ;D Maar ben dan in Zwitserland, en Ik trek het denk ik ook niet om hem op een singlespeed tandem rond Berlijn te slingeren ;D Vrijwilligers?
Tot slot aan de aan de potentiele tandemers Bart en JJ: ik ga julie straks mailen! Heb zelfs misschien al iets concreets: al eens in Polen geweest? En de achterijders hebben normaliter een eigen fiets, dus dat komt zeker goed.
Groeten, Lars