nieuwe bike klaar

Alles over fourcross en race-georienteerde BMX fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
pietervds
nieuwe bike klaar

Bericht door pietervds » wo mar 15, 2006 3:18 pm

mijn dual/slalom is klaar....kan hem nu ophalen (heb alleen geen auto). ik ben de enige in NL die hem heeft. is er nog niet verkocht, maar of dat nou goed is?
Laatst gewijzigd door pietervds op do mar 16, 2006 1:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Orbea Lanza o6 custom
Batavus old school racefiets pro x-chromo (campagnolo afmontage)

pietervds

Bericht door pietervds » wo mar 15, 2006 7:20 pm

hij is log! wat een verschil met mijn xc-bike! rijdt lekker maar monsterlijk zwaar. ik moet er wel morgen mee terug want de monteur heeft hem getest onder het mom van inremmen en nu dus fijn een slag in het wiel gesprongen en hem zo afgeleverd...

piccies:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door pietervds op wo mar 15, 2006 7:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Orbea Lanza o6 custom

krekker

Bericht door krekker » wo mar 15, 2006 7:27 pm

pinkbike . . .

MasterDisaster

Bericht door MasterDisaster » wo mar 15, 2006 10:01 pm

Wat staat dat zadel hoog...zulke bbbweee handschoentjes had ik ook in het geel...hopeloos kwijt geraakt :S

ziet er leuk uit verder :lol:

pietervds

Bericht door pietervds » do mar 16, 2006 12:54 am

zadel staat zo hoog omdat ik hem net heb opgehaald. nog niks aan veranderd. zet hem morgen lager als ik bij de baan ben. bbb-handschoentjes zijn cheap daarom heb ik ze. als ik serieuzer wat stunts kan koop ik wel betere
Orbea Lanza o6 custom

pietervds

Bericht door pietervds » do mar 16, 2006 12:55 am

MasterDisaster schreef:Wat staat dat zadel hoog...zulke bbbweee handschoentjes had ik ook in het geel...hopeloos kwijt geraakt :S

je vindt het niks?
Orbea Lanza o6 custom

Bomber
Contacteer:

Bericht door Bomber » do mar 16, 2006 9:15 am

Ik vind persoonlijk het frame wat lang voor 4X, maar kan het mis hebben natuurlijk.

Mag ik vragen hoe je op deze keuze bent gekomen? Was het de prijs? Was het de afmontage?

Greetz S.

pietervds

Bericht door pietervds » do mar 16, 2006 1:40 pm

Bomber schreef:Ik vind persoonlijk het frame wat lang voor 4X, maar kan het mis hebben natuurlijk.

Mag ik vragen hoe je op deze keuze bent gekomen? Was het de prijs? Was het de afmontage?

Greetz S.
officieel is het een dual/slalombike maarja omdat dat overgegaan is in fourcross....het is het model van 2006 dus waarom ze die naam niet aanpassen of het frame weet ik ook niet. ik wilde eerst de hot nemen maar daarop is alles alivio en zit een suntour vork in. hier een rockshox en is het meeste deore. het andere model was te duur voor deze student.:roll: hier in de buurt weet ik weinig winkels die andere modellen dan standaard-mtbs verkopen. deze zaak zit dichtbij, ze kennen mij, hebben wat ervaring en zijn vrij groot in de omgeving. omdat ik nog net begin met stunten (rijd al lang xc en wielren) heb ik geen extremebike (voor mij wel , voor jullie blijkbaar niet).
Orbea Lanza o6 custom

MasterDisaster

Bericht door MasterDisaster » do mar 16, 2006 7:09 pm

pietervds schreef:
MasterDisaster schreef:Wat staat dat zadel hoog...zulke bbbweee handschoentjes had ik ook in het geel...hopeloos kwijt geraakt :S

je vindt het niks?
Jawel hoor ziet er leuk uit ook goed dat je bescherming gekocht hebt :)

pietervds

Bericht door pietervds » do mar 16, 2006 11:37 pm

MasterDisaster schreef:
pietervds schreef:

je vindt het niks?
Jawel hoor ziet er leuk uit ook goed dat je bescherming gekocht hebt :)
dank u. het valt me wel enorm tegen. ik had verwacht dat het wat makkelijker zou zijn. ik ben wel wat gewend, maar vandaag heb ik hem meegenomen naar de Sugar Hills in Aarle Rixtel (liggen wat dirt jumps) en wat geoefend op een spot in het dorp met wat trapjes en een muurtje. nou, nou, ik kreeg het achterwiel niet omhoog terwijl met dat op een normale fiets en mijn atb wel lukt. en donderde vrij snel van het muurtje af :oops: denk dat ik eerst maar eens ga oefenen in het bos achter ons huis (van de kanaaldijk af) en de bunnyhop oefenen anders wordt het niks en ga van het weekend naar het dak van brabant (vuilnisbelt van ongeveer 60m hoog waar mountainbike route overloopt) en daar een paar keer af ga raggen. moet ook erg wennen dat ik nu geen spd's heb....

tips zijn welkom :arms:
Orbea Lanza o6 custom

Plaats reactie