nieuwe bike klaar
Moderator:Beheerders
mijn dual/slalom is klaar....kan hem nu ophalen (heb alleen geen auto). ik ben de enige in NL die hem heeft. is er nog niet verkocht, maar of dat nou goed is?
Laatst gewijzigd door pietervds op do mar 16, 2006 1:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Orbea Lanza o6 custom
Batavus old school racefiets pro x-chromo (campagnolo afmontage)
hij is log! wat een verschil met mijn xc-bike! rijdt lekker maar monsterlijk zwaar. ik moet er wel morgen mee terug want de monteur heeft hem getest onder het mom van inremmen en nu dus fijn een slag in het wiel gesprongen en hem zo afgeleverd...
piccies:

piccies:

Laatst gewijzigd door pietervds op wo mar 15, 2006 7:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Orbea Lanza o6 custom
- MasterDisaster
zadel staat zo hoog omdat ik hem net heb opgehaald. nog niks aan veranderd. zet hem morgen lager als ik bij de baan ben. bbb-handschoentjes zijn cheap daarom heb ik ze. als ik serieuzer wat stunts kan koop ik wel betere
Orbea Lanza o6 custom
officieel is het een dual/slalombike maarja omdat dat overgegaan is in fourcross....het is het model van 2006 dus waarom ze die naam niet aanpassen of het frame weet ik ook niet. ik wilde eerst de hot nemen maar daarop is alles alivio en zit een suntour vork in. hier een rockshox en is het meeste deore. het andere model was te duur voor deze student.Bomber schreef:Ik vind persoonlijk het frame wat lang voor 4X, maar kan het mis hebben natuurlijk.
Mag ik vragen hoe je op deze keuze bent gekomen? Was het de prijs? Was het de afmontage?
Greetz S.

Orbea Lanza o6 custom
- MasterDisaster
dank u. het valt me wel enorm tegen. ik had verwacht dat het wat makkelijker zou zijn. ik ben wel wat gewend, maar vandaag heb ik hem meegenomen naar de Sugar Hills in Aarle Rixtel (liggen wat dirt jumps) en wat geoefend op een spot in het dorp met wat trapjes en een muurtje. nou, nou, ik kreeg het achterwiel niet omhoog terwijl met dat op een normale fiets en mijn atb wel lukt. en donderde vrij snel van het muurtje afMasterDisaster schreef:Jawel hoor ziet er leuk uit ook goed dat je bescherming gekocht hebtpietervds schreef:je vindt het niks?MasterDisaster schreef:Wat staat dat zadel hoog...zulke bbbweee handschoentjes had ik ook in het geel...hopeloos kwijt geraakt :S
ziet er leuk uit verder

tips zijn welkom

Orbea Lanza o6 custom