Win een setje RaceFace NEXT carbon cranks!

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Sven
Win een setje RaceFace NEXT carbon cranks!

Bericht door Sven » vr okt 26, 2007 12:35 pm

[imgr]http://painincorporated.com/modules/PNp ... gemain.jpg[/imgr]We're giving away a set of our new NEXT cranks!
October 24, 2007

In the spring of 2008, Race Face will once again redefine performance XC mountain bike cranks. The NEXT XC cranks represent a technological breakthrough as Race Face reinvents the carbon crank. Pioneered by Race Face, one of the original mountain bike component innovators, NEXT XC cranks will usher in a new era of cross country racing performance.

As we get set to unveil the NEXT cranks, we would like some help from you, our fan club members. There are so many compelling features and benefits of NEXT that we would like your opinion as to which ones are most important to you. WeÂ’ve put together an online questionnaire that we would ask you to fill out. Simply click on the link below and follow the step by step instructions.

We appreciate your time and your feedback. To say thanks, we will give away one of the first sets of NEXT XC carbon cranks we make to one of our fan club members! By taking 5 minutes to complete our survey, youÂ’ll automatically be entered to win one of the first sets of NEXT XC carbon cranks in the world!

Good luck and thank you!

DUS: Invullen die hap:
www.raceface.com/next-survey
Laatst gewijzigd door Sven op vr okt 26, 2007 2:47 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

didadunlop

Bericht door didadunlop » vr okt 26, 2007 12:53 pm

worden deze carbon cranks ook gemaakt in China?

:lol:
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

Sven

Bericht door Sven » vr okt 26, 2007 1:26 pm

didadunlop schreef:worden deze carbon cranks ook gemaakt in China?
Jij gaat ze dus niet winnen: :lol:
Based in Vancouver, B.C., Canada, Race Face Performance Products designs and manufactures leading-edge performance cycling components, clothing, and protection.

didadunlop

Bericht door didadunlop » vr okt 26, 2007 1:32 pm

Op de site van On-One staat een foto uit Taiwan waarop je grote dozen van EASTON "made in USA" ziet. Ik vertrouw zulke "proudly made in USA etc" kreten nooit.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

Sven

Bericht door Sven » vr okt 26, 2007 2:03 pm

En terecht...
Nu invullen die hap.
Prachtige cranks!

olger

Bericht door olger » vr okt 26, 2007 2:54 pm

ingevult 8)

Gène

Bericht door Gène » vr okt 26, 2007 4:31 pm

Of je ook even lid wordt van de niewsbrief. No thanx! Schrijf die Crank ook maar op je buik, want daar gaat vast en zeker iemand uit Canada mee aan de haal.

Excusses voor mijn optimisme...

mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

Exar

Bericht door Exar » vr okt 26, 2007 5:14 pm

Sven schreef:
didadunlop schreef:worden deze carbon cranks ook gemaakt in China?
Jij gaat ze dus niet winnen: :lol:
Based in Vancouver, B.C., Canada, Race Face Performance Products designs and manufactures leading-edge performance cycling components, clothing, and protection.
Waar precies staat er in dat regeltje waar de producten gemaakt worden?

BLRacing

Bericht door BLRacing » vr okt 26, 2007 5:23 pm

Kan me nog herinneren dat een vriend van mij liet zien hoeveel carbon er werkelijk in een next crank zit/zat. Hij haalde het carbonprint-stickertje deels los om te laten zien dat daaronder gewoon alu zit :D . Om te huilen gewoon, dat je zo bedrogen wordt. Het zal mij eerlijk gezegd niet verbazen dat we hier weer bedrogen worden met stickervelcarbonprint of éénlaags carbonwrap.
Laatst gewijzigd door BLRacing op vr okt 26, 2007 5:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gène

Bericht door Gène » vr okt 26, 2007 5:24 pm

BLRacing schreef:Kan me nog herinneren dat een vriend van mij liet zien hoeveel carbon er werkelijk in een next crank zit/zat. Hij haalde het stickertje deels los om te laten zien dat daaronder gewoon alu zit :D . Om te huilen gewoon, dat je zo bedrogen wordt. Het zal mij eerlijk gezegd niet verbazen dat we hier weer bedrogen worden met stickervelcarbonprint.
Tja om het zeker te weten kan je altijd een arm door zagen :angelnot:

mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

BLRacing

Bericht door BLRacing » vr okt 26, 2007 5:25 pm

Nou het stickertje liet al een beetje los anders zou je het doorzagen niet zo snel overwegen ;) :D

hubertje

Bericht door hubertje » vr okt 26, 2007 5:37 pm

Kerel geen van die dingen interesseren me. Ik wil gewoon een Bombproof setje met goeie lagers dat niet te zwaar is... :lol:

alain

Bericht door alain » vr okt 26, 2007 5:50 pm

Als ik het win wil wel eens overwegen om het door te zagen,
of toch maar niet :angelnot:

Sven

Bericht door Sven » vr okt 26, 2007 8:49 pm

That's why er bij mij een alu-set onder hangt...
Toch leuk om zoiets te kunnen winnen?

zonoskar

Bericht door zonoskar » vr okt 26, 2007 9:20 pm

BLRacing schreef:Kan me nog herinneren dat een vriend van mij liet zien hoeveel carbon er werkelijk in een next crank zit/zat. Hij haalde het carbonprint-stickertje deels los om te laten zien dat daaronder gewoon alu zit :D . Om te huilen gewoon, dat je zo bedrogen wordt. Het zal mij eerlijk gezegd niet verbazen dat we hier weer bedrogen worden met stickervelcarbonprint of éénlaags carbonwrap.
Ik denk dat je het toch verkeerd herinnerd. In mijn Next-LP cranks zit echt wel carbon hoor. Je ziet het vooral aan de achterkant. Maar ik heb dan ook cranks uit de eerste serie. De latere series hadden een carbon sticker aan de voorkant, maar toch echt wel carbon aan de achterkant. Dat stickertje was omdat de latere modellen geen opengewerkt aluminium exoskelet meer hadden.

DESL

Bericht door DESL » za okt 27, 2007 3:04 am

Ik doe mee puur om hem door te zagen en de foto's dan hier te plaatsen als ik win :evil: Dan weten we gelijk of het een kat in de zak is of niet :lol:
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----

Rudie

Bericht door Rudie » za okt 27, 2007 8:41 am

Nou Sven, ik hoop dat ik hem win hoor 8) nee, maar goed, het ziet er wel gelikt uit :) Alleen een beetje spijtig dat we in April 2008 pas te horen krijgen wie de winnaar is :|

@sph@ltdude
Contacteer:

Bericht door @sph@ltdude » ma okt 29, 2007 11:35 am

DESL schreef:Ik doe mee puur om hem door te zagen en de foto's dan hier te plaatsen als ik win :evil: Dan weten we gelijk of het een kat in de zak is of niet :lol:
Soort van http://www.smashmyipod.com maar dan met 'Smash my cranks' :roll: :lol:
This ain't no sun tan, we got a mud tan!

Lacer

Bericht door Lacer » ma okt 29, 2007 7:04 pm

iedereen te zeiken over "made in taiwan" en "geen carbon"

man, als je ze wint dan is dat toch mooi?
een gegeven paard niet...

Plaats reactie