Win een setje RaceFace NEXT carbon cranks!
Moderator:Beheerders
[imgr]http://painincorporated.com/modules/PNp ... gemain.jpg[/imgr]We're giving away a set of our new NEXT cranks!
October 24, 2007
In the spring of 2008, Race Face will once again redefine performance XC mountain bike cranks. The NEXT XC cranks represent a technological breakthrough as Race Face reinvents the carbon crank. Pioneered by Race Face, one of the original mountain bike component innovators, NEXT XC cranks will usher in a new era of cross country racing performance.
As we get set to unveil the NEXT cranks, we would like some help from you, our fan club members. There are so many compelling features and benefits of NEXT that we would like your opinion as to which ones are most important to you. WeÂ’ve put together an online questionnaire that we would ask you to fill out. Simply click on the link below and follow the step by step instructions.
We appreciate your time and your feedback. To say thanks, we will give away one of the first sets of NEXT XC carbon cranks we make to one of our fan club members! By taking 5 minutes to complete our survey, youÂ’ll automatically be entered to win one of the first sets of NEXT XC carbon cranks in the world!
Good luck and thank you!
DUS: Invullen die hap:
www.raceface.com/next-survey
October 24, 2007
In the spring of 2008, Race Face will once again redefine performance XC mountain bike cranks. The NEXT XC cranks represent a technological breakthrough as Race Face reinvents the carbon crank. Pioneered by Race Face, one of the original mountain bike component innovators, NEXT XC cranks will usher in a new era of cross country racing performance.
As we get set to unveil the NEXT cranks, we would like some help from you, our fan club members. There are so many compelling features and benefits of NEXT that we would like your opinion as to which ones are most important to you. WeÂ’ve put together an online questionnaire that we would ask you to fill out. Simply click on the link below and follow the step by step instructions.
We appreciate your time and your feedback. To say thanks, we will give away one of the first sets of NEXT XC carbon cranks we make to one of our fan club members! By taking 5 minutes to complete our survey, youÂ’ll automatically be entered to win one of the first sets of NEXT XC carbon cranks in the world!
Good luck and thank you!
DUS: Invullen die hap:
www.raceface.com/next-survey
Laatst gewijzigd door Sven op vr okt 26, 2007 2:47 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
- didadunlop
- didadunlop
Waar precies staat er in dat regeltje waar de producten gemaakt worden?Sven schreef:Jij gaat ze dus niet winnen:didadunlop schreef:worden deze carbon cranks ook gemaakt in China?![]()
Based in Vancouver, B.C., Canada, Race Face Performance Products designs and manufactures leading-edge performance cycling components, clothing, and protection.
Kan me nog herinneren dat een vriend van mij liet zien hoeveel carbon er werkelijk in een next crank zit/zat. Hij haalde het carbonprint-stickertje deels los om te laten zien dat daaronder gewoon alu zit
. Om te huilen gewoon, dat je zo bedrogen wordt. Het zal mij eerlijk gezegd niet verbazen dat we hier weer bedrogen worden met stickervelcarbonprint of éénlaags carbonwrap.

Laatst gewijzigd door BLRacing op vr okt 26, 2007 5:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja om het zeker te weten kan je altijd een arm door zagenBLRacing schreef:Kan me nog herinneren dat een vriend van mij liet zien hoeveel carbon er werkelijk in een next crank zit/zat. Hij haalde het stickertje deels los om te laten zien dat daaronder gewoon alu zit. Om te huilen gewoon, dat je zo bedrogen wordt. Het zal mij eerlijk gezegd niet verbazen dat we hier weer bedrogen worden met stickervelcarbonprint.

mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Ik denk dat je het toch verkeerd herinnerd. In mijn Next-LP cranks zit echt wel carbon hoor. Je ziet het vooral aan de achterkant. Maar ik heb dan ook cranks uit de eerste serie. De latere series hadden een carbon sticker aan de voorkant, maar toch echt wel carbon aan de achterkant. Dat stickertje was omdat de latere modellen geen opengewerkt aluminium exoskelet meer hadden.BLRacing schreef:Kan me nog herinneren dat een vriend van mij liet zien hoeveel carbon er werkelijk in een next crank zit/zat. Hij haalde het carbonprint-stickertje deels los om te laten zien dat daaronder gewoon alu zit. Om te huilen gewoon, dat je zo bedrogen wordt. Het zal mij eerlijk gezegd niet verbazen dat we hier weer bedrogen worden met stickervelcarbonprint of éénlaags carbonwrap.
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Soort van http://www.smashmyipod.com maar dan met 'Smash my cranks'DESL schreef:Ik doe mee puur om hem door te zagen en de foto's dan hier te plaatsen als ik winDan weten we gelijk of het een kat in de zak is of niet

This ain't no sun tan, we got a mud tan!