SS OFFROAD MEETINGS 21/12 en 27/12
Moderators:JJ, Beheerders
- didadunlop
Gezien de vele dunne bandjes projecten/ideen die hier de laatste tijd de kop opsteken vind ik dat het weer tijd wordt voor een ouderwetse dikke banden meeting.
Wanneer?
Tussen kerst en oud op nieuw hebben de meeste volgens mij wel vrij. Noem een datum.
Waar?
Oost brabant/Uden (hoef ik niet zo ver te fietsen als luie lapzwans)? Andere leuke locaties hoor ik graag.
Wat?
Vrij naar normaal:
Naar de singlespeedcross op het Hengelse Zand
De hoender en de vrouw
Die stoven aan de kant
Bertus op zien Surly
En Tinus op de RIG
Wanneer?
Tussen kerst en oud op nieuw hebben de meeste volgens mij wel vrij. Noem een datum.
Waar?
Oost brabant/Uden (hoef ik niet zo ver te fietsen als luie lapzwans)? Andere leuke locaties hoor ik graag.
Wat?
Vrij naar normaal:
Naar de singlespeedcross op het Hengelse Zand
De hoender en de vrouw
Die stoven aan de kant
Bertus op zien Surly
En Tinus op de RIG
Laatst gewijzigd door didadunlop op do dec 18, 2008 9:21 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- @sph@ltdude
- Contacteer:
- didadunlop
Heb een last minute geregeld op het bungalowpark in de buurt, heb geen zin in kerst en de hond moet ook mee
Wie as. zondag (21/12) zin heeft om te meeten en een rondje te maken op het zuidelijke van de posbank route is om 11:00 van harte welkom.
Waar: De ingang van bungalowpark Coldenhove te Eerbeek, zal wel een mogelijkheid regelen om te douchen en na te drinken (en de drank)
Wie: TeamSingleSpeeHolland leden en aanhang als je zeker weet dat je komt doe dan een PB anders zie ik je daar wel.
Wat: Een piano rondje over het niet zo modderige deel van de Posbank en een hoop local trails. Ik gids wel
Wanneer: as. zondag (21/12) 11:00 bij de ingang
Waarom: Daarom !!

Wie as. zondag (21/12) zin heeft om te meeten en een rondje te maken op het zuidelijke van de posbank route is om 11:00 van harte welkom.
Waar: De ingang van bungalowpark Coldenhove te Eerbeek, zal wel een mogelijkheid regelen om te douchen en na te drinken (en de drank)
Wie: TeamSingleSpeeHolland leden en aanhang als je zeker weet dat je komt doe dan een PB anders zie ik je daar wel.
Wat: Een piano rondje over het niet zo modderige deel van de Posbank en een hoop local trails. Ik gids wel

Wanneer: as. zondag (21/12) 11:00 bij de ingang
Waarom: Daarom !!
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Klok, kom je naar een meeting????
Dan ga ik er ook hard over nadenken
JJ

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Ik heb totaal geen rijdende MTB ofzo, heb al tijden niets anders dan fietspaden onder mijn wielen gehad. De koude lucht nodigt wel uit om een keertje semi-sportief te doen, helemaal als er beeldmateriala als bewijs van gemaakt zal worden.JJ schreef:Klok, kom je naar een meeting????
JJ
Als die autohandelaar nou eindelijk een behoorlijke korting geeft, heb ik ook vervoer tegen die tijd...
Huh,Cloxxki schreef:...De koude lucht nodigt wel uit om een keertje semi-sportief te doen...
Jij was jezelf toch helemaal ongans aan het trainen om op de lange latten te gaan presteren? In deze kou moet jij juist super sportief bezig zijn, eindelijk de juiste temperaturen !! Waneer is de eerste wedstrijd ? Of spaar je jezelf voor 17-24 januari Ramsau bij het NK Langlauf

P.s. Over welke meeting hebben we het nu ? In Ott z'n tuin of in Dida z'n tuin ?
Ps.2. Was rond deze tijd niet een traditioneel uitstapje naar Plonsaland ?
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
Hou op schei uit. Blessures, mooie vrouwen en slechte smoezen hebben me in coma-vorm gebracht, zo niet gehouden. De eerste 2 factoren heb ik het hoofd geboden, de 3e speelt me nog parten.willem12 schreef:Huh,Cloxxki schreef:...De koude lucht nodigt wel uit om een keertje semi-sportief te doen...
Jij was jezelf toch helemaal ongans aan het trainen om op de lange latten te gaan presteren?
Haha, sympathieke jongens bij team SS holland! Ik overwoog nog even of ik misschien zou komen opdagen, of een andere keer zo'n ritje/meet bij te wonen. Maar hier heb ik niet van terug, laat maar!ott schreef:Die van mij is zondag aanstaande, dat team gedeelte is om mezelf een beetje te beschermen op fietsvolk dat het mountainbike.nl niveau heeft
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Hey, ho, niet generaliseren. Ott praat een beetje raar, je bent altijd overal welkom, zo niet dan is het geen Team singlespeed Holland meeting 
Ik snap ook niet wat Ottje met niveau in relatie met mtb.nl bedoeld.. Lul je er eens uit Ott
JJ

Ik snap ook niet wat Ottje met niveau in relatie met mtb.nl bedoeld.. Lul je er eens uit Ott

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop
Sow wat een gezever voor een eindje boscrossen.
Maar goed 21ste is een leuk plan. Dat is alleen de enige dag dat ik eigenlijk niet kan omdat ik die zondag moet werken (Doors coverband). Dus het kan dan wel in het zuiden maar ik kan niet weg.
Maar goed 21ste is een leuk plan. Dat is alleen de enige dag dat ik eigenlijk niet kan omdat ik die zondag moet werken (Doors coverband). Dus het kan dan wel in het zuiden maar ik kan niet weg.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
JJ schreef:Hey, ho, niet generaliseren. Ott praat een beetje raar, je bent altijd overal welkom, zo niet dan is het geen Team singlespeed Holland meeting
JJ

Is geheel vijblijvend, kom je Patrick?
De week daarop gaan we naar Uden

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
-
- didadunlop
GOED IDEE
21ste ben ik echter in de Efteling!
(kerstviering...)
27ste lijkt mij ook weer leuk. Waar maakt me niet uit. Mirre wil ook vast wel mee.
O ja, voor twijfelaars: Als het zelfs mij toegestaan is te komen, dan is echt wel iedereen welkom hoor. Gewoon komen, is altijd leuk. Een fiets hebben en ervan houden, dat is het belangrijkste.
Of niet dan Dida?
21ste ben ik echter in de Efteling!

27ste lijkt mij ook weer leuk. Waar maakt me niet uit. Mirre wil ook vast wel mee.
O ja, voor twijfelaars: Als het zelfs mij toegestaan is te komen, dan is echt wel iedereen welkom hoor. Gewoon komen, is altijd leuk. Een fiets hebben en ervan houden, dat is het belangrijkste.

Of niet dan Dida?
- didadunlop
Yeah peace man!!!!O ja, voor twijfelaars: Als het zelfs mij toegestaan is te komen, dan is echt wel iedereen welkom hoor. Gewoon komen, is altijd leuk. Een fiets hebben en ervan houden, dat is het belangrijkste.
Of niet dan Dida?

Aangezien ik dit jaar geen schoonmoeders heb ben ik down met dat plan. Vraag me alleen af of de rest van DP ook zo weinig last heeft van schoonmoeders.Ik zeg eerste kerstdag, lekker rustig op de trails en een goede smoes om niet bij je schoonmoeder te hoeven kaasfonduen...
Heel verleidelijk
maar ik vrees dat ik m'n schoonmoeder toch niet in de steek kan laten, ze heeft er keihard voor gelobbyed...
De rest van de tijd moet ik helaas vooral veel werken, jammer want ik had best weer eens over de Posbank willen cruisen...mijn mtb.nl shirtje had ik dan wel onder een dikke trui verstopt

De rest van de tijd moet ik helaas vooral veel werken, jammer want ik had best weer eens over de Posbank willen cruisen...mijn mtb.nl shirtje had ik dan wel onder een dikke trui verstopt