SS OFFROAD MEETINGS 21/12 en 27/12

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

didadunlop
SS OFFROAD MEETINGS 21/12 en 27/12

Bericht door didadunlop » ma dec 15, 2008 9:30 pm

Gezien de vele dunne bandjes projecten/ideen die hier de laatste tijd de kop opsteken vind ik dat het weer tijd wordt voor een ouderwetse dikke banden meeting.

Wanneer?

Tussen kerst en oud op nieuw hebben de meeste volgens mij wel vrij. Noem een datum.

Waar?

Oost brabant/Uden (hoef ik niet zo ver te fietsen als luie lapzwans)? Andere leuke locaties hoor ik graag.

Wat?

Vrij naar normaal:

Naar de singlespeedcross op het Hengelse Zand
De hoender en de vrouw
Die stoven aan de kant
Bertus op zien Surly
En Tinus op de RIG
Laatst gewijzigd door didadunlop op do dec 18, 2008 9:21 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » ma dec 15, 2008 10:09 pm

GOED IDEE :arms:, zit helaas( 8)) dan in Oostenrijk

@sph@ltdude
Contacteer:

Bericht door @sph@ltdude » di dec 16, 2008 12:47 am

GOED IDEE :arms:, zit helaas( 8)) dan in Groningen
This ain't no sun tan, we got a mud tan!

Ninko

Bericht door Ninko » di dec 16, 2008 1:08 am

GOED IDEE :arms: , zit helaas (8)) dan in de buurt

Gijsberg

Bericht door Gijsberg » di dec 16, 2008 7:17 am

GOED IDEE :arms: , zaterdag 27 dec?
Doubt Kills Dreams

didadunlop

Bericht door didadunlop » di dec 16, 2008 8:06 am

GOED IDEE , zaterdag 27 dec?
hehhe oplossingsgericht denken..:D
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

ott

Bericht door ott » di dec 16, 2008 12:50 pm

Heb een last minute geregeld op het bungalowpark in de buurt, heb geen zin in kerst en de hond moet ook mee :D

Wie as. zondag (21/12) zin heeft om te meeten en een rondje te maken op het zuidelijke van de posbank route is om 11:00 van harte welkom.

Waar: De ingang van bungalowpark Coldenhove te Eerbeek, zal wel een mogelijkheid regelen om te douchen en na te drinken (en de drank)
Wie: TeamSingleSpeeHolland leden en aanhang als je zeker weet dat je komt doe dan een PB anders zie ik je daar wel.
Wat: Een piano rondje over het niet zo modderige deel van de Posbank en een hoop local trails. Ik gids wel :oops:
Wanneer: as. zondag (21/12) 11:00 bij de ingang
Waarom: Daarom !!
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

Cloxxki

Bericht door Cloxxki » di dec 16, 2008 2:03 pm

ott schreef: Wie: TeamSingleSpeeHolland leden en aanhang
Moet ik ook lid worden om mee te mogen fietsen met DiDa?
Laatst gewijzigd door Cloxxki op di dec 16, 2008 2:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » di dec 16, 2008 2:13 pm

Klok, kom je naar een meeting????

Dan ga ik er ook hard over nadenken :D

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

Cloxxki

Bericht door Cloxxki » di dec 16, 2008 2:45 pm

JJ schreef:Klok, kom je naar een meeting????

Dan ga ik er ook hard over nadenken :D

JJ
Ik heb totaal geen rijdende MTB ofzo, heb al tijden niets anders dan fietspaden onder mijn wielen gehad. De koude lucht nodigt wel uit om een keertje semi-sportief te doen, helemaal als er beeldmateriala als bewijs van gemaakt zal worden.
Als die autohandelaar nou eindelijk een behoorlijke korting geeft, heb ik ook vervoer tegen die tijd...

willem12

Bericht door willem12 » di dec 16, 2008 3:16 pm

Cloxxki schreef:...De koude lucht nodigt wel uit om een keertje semi-sportief te doen...
Huh,
Jij was jezelf toch helemaal ongans aan het trainen om op de lange latten te gaan presteren? In deze kou moet jij juist super sportief bezig zijn, eindelijk de juiste temperaturen !! Waneer is de eerste wedstrijd ? Of spaar je jezelf voor 17-24 januari Ramsau bij het NK Langlauf 8)

P.s. Over welke meeting hebben we het nu ? In Ott z'n tuin of in Dida z'n tuin ?

Ps.2. Was rond deze tijd niet een traditioneel uitstapje naar Plonsaland ?
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl

ott

Bericht door ott » di dec 16, 2008 3:42 pm

Die van mij is zondag aanstaande, dat team gedeelte is om mezelf een beetje te beschermen op fietsvolk dat het mountainbike.nl niveau heeft
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

Cloxxki

Bericht door Cloxxki » di dec 16, 2008 3:57 pm

willem12 schreef:
Cloxxki schreef:...De koude lucht nodigt wel uit om een keertje semi-sportief te doen...
Huh,
Jij was jezelf toch helemaal ongans aan het trainen om op de lange latten te gaan presteren?
Hou op schei uit. Blessures, mooie vrouwen en slechte smoezen hebben me in coma-vorm gebracht, zo niet gehouden. De eerste 2 factoren heb ik het hoofd geboden, de 3e speelt me nog parten.

Perik

Bericht door Perik » di dec 16, 2008 4:13 pm

ott schreef:Die van mij is zondag aanstaande, dat team gedeelte is om mezelf een beetje te beschermen op fietsvolk dat het mountainbike.nl niveau heeft
Haha, sympathieke jongens bij team SS holland! Ik overwoog nog even of ik misschien zou komen opdagen, of een andere keer zo'n ritje/meet bij te wonen. Maar hier heb ik niet van terug, laat maar!

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » di dec 16, 2008 4:28 pm

Hey, ho, niet generaliseren. Ott praat een beetje raar, je bent altijd overal welkom, zo niet dan is het geen Team singlespeed Holland meeting :)

Ik snap ook niet wat Ottje met niveau in relatie met mtb.nl bedoeld.. Lul je er eens uit Ott ;)

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

didadunlop

Bericht door didadunlop » di dec 16, 2008 5:08 pm

Sow wat een gezever voor een eindje boscrossen.

Maar goed 21ste is een leuk plan. Dat is alleen de enige dag dat ik eigenlijk niet kan omdat ik die zondag moet werken (Doors coverband). Dus het kan dan wel in het zuiden maar ik kan niet weg.

ott

Bericht door ott » di dec 16, 2008 7:28 pm

JJ schreef:Hey, ho, niet generaliseren. Ott praat een beetje raar, je bent altijd overal welkom, zo niet dan is het geen Team singlespeed Holland meeting :)

Ik snap ook niet wat Ottje met niveau in relatie met mtb.nl bedoeld.. Lul je er eens uit Ott ;)

JJ
:lol: :lol: 8) beetje provoceren. Iedereen kan gewoon komen

Is geheel vijblijvend, kom je Patrick?

De week daarop gaan we naar Uden :D
Sport als levenskunst

hil1

Bericht door hil1 » wo dec 17, 2008 8:36 am

Kan best frusterend zijn als je een bepaald niveau niet kan volgen..... :angelnot:

ott

Bericht door ott » wo dec 17, 2008 7:00 pm

hil1 schreef:Kan best frusterend zijn als je een bepaald niveau niet kan volgen..... :angelnot:
Nee joh, gaat niet over nivo maar mensen uitsluiten en clubjes maken 8) .Ik heb zelf ook geen niveau
Sport als levenskunst

De Lars Cuevas

Bericht door De Lars Cuevas » wo dec 17, 2008 8:10 pm

Klinkt leuk, mensen :-)

Helaas komt het nog net wat te vroeg voor me, mijn singlespeedje is nog prenataal. :(

Maar... have fun! :D

didadunlop

Bericht door didadunlop » wo dec 17, 2008 8:18 pm

Uitstapjes naar Plonsaland ben ik helemaal voor.

Maarre alle gearie fietsen zijn natuurlijk makkelijk single te maken. Ik neem wel een rol duct tape mee.

Nard
Contacteer:

Bericht door Nard » wo dec 17, 2008 8:44 pm

GOED IDEE

21ste ben ik echter in de Efteling! :D (kerstviering...)

27ste lijkt mij ook weer leuk. Waar maakt me niet uit. Mirre wil ook vast wel mee.

O ja, voor twijfelaars: Als het zelfs mij toegestaan is te komen, dan is echt wel iedereen welkom hoor. Gewoon komen, is altijd leuk. Een fiets hebben en ervan houden, dat is het belangrijkste. :arms:

Of niet dan Dida?

dader

Bericht door dader » wo dec 17, 2008 9:07 pm

Ik zeg eerste kerstdag, lekker rustig op de trails en een goede smoes om niet bij je schoonmoeder te hoeven kaasfonduen... :)

didadunlop

Bericht door didadunlop » wo dec 17, 2008 9:19 pm

O ja, voor twijfelaars: Als het zelfs mij toegestaan is te komen, dan is echt wel iedereen welkom hoor. Gewoon komen, is altijd leuk. Een fiets hebben en ervan houden, dat is het belangrijkste.

Of niet dan Dida?
Yeah peace man!!!! :angelnot:

Ik zeg eerste kerstdag, lekker rustig op de trails en een goede smoes om niet bij je schoonmoeder te hoeven kaasfonduen...
Aangezien ik dit jaar geen schoonmoeders heb ben ik down met dat plan. Vraag me alleen af of de rest van DP ook zo weinig last heeft van schoonmoeders.

George2

Bericht door George2 » do dec 18, 2008 12:45 am

Heel verleidelijk :lol: maar ik vrees dat ik m'n schoonmoeder toch niet in de steek kan laten, ze heeft er keihard voor gelobbyed...

De rest van de tijd moet ik helaas vooral veel werken, jammer want ik had best weer eens over de Posbank willen cruisen...mijn mtb.nl shirtje had ik dan wel onder een dikke trui verstopt ;)

Plaats reactie