Verzenden/betalen bij chainreactioncycles
Moderator:Beheerders
- cyberhawk
- Contacteer:
dat moet je niet hier mailen ..
maar de energy ff in een mailtje naar CRC sturen
desnoods naar 2 versch. acounts.. sales en customerservice bijv..
kan je gewoon wijzigen..
ze mailen je anders een rekening via paypal.. of je moet een kenmerk invoeren
easy..
waarom is een credit card online gevaarlijk.. ?
je ben verzekerd tegen fraude..
je kan online je betalingen checken ..
staat er wat wat er niet hoort..> ff de bank bellen.. no probs.. ?
en meestal is alles secured via de site.. ? of ben ik nu te naief.. ?
maar de energy ff in een mailtje naar CRC sturen
desnoods naar 2 versch. acounts.. sales en customerservice bijv..
kan je gewoon wijzigen..
ze mailen je anders een rekening via paypal.. of je moet een kenmerk invoeren
easy..
waarom is een credit card online gevaarlijk.. ?
je ben verzekerd tegen fraude..
je kan online je betalingen checken ..
staat er wat wat er niet hoort..> ff de bank bellen.. no probs.. ?
en meestal is alles secured via de site.. ? of ben ik nu te naief.. ?
Ik weet niet of het hier al duidelijk was, maar CRC accepteert tegenwoordig ook overboekingen in euro's.
Hoera! Een jaar geleden koste het me nog de nodige bankkosten, nu is overmaken gratis en boven een niet superhoog bedrag verzenden ook!
Fijn dat ze dit verbeterd hebben. Wie niet met creditcard wil betalen, kan nu zonder enig probleem een kostenloze buitenland (Europa) overboeking doen. Inderdaad wel even IBAN/BIC codes goed invullen.
Hoera! Een jaar geleden koste het me nog de nodige bankkosten, nu is overmaken gratis en boven een niet superhoog bedrag verzenden ook!
Fijn dat ze dit verbeterd hebben. Wie niet met creditcard wil betalen, kan nu zonder enig probleem een kostenloze buitenland (Europa) overboeking doen. Inderdaad wel even IBAN/BIC codes goed invullen.
- didadunlop
HAHAHAHAHA en dat was nu juist het probleem...Fijn dat ze dit verbeterd hebben. Wie niet met creditcard wil betalen, kan nu zonder enig probleem een kostenloze buitenland (Europa) overboeking doen. Inderdaad wel even IBAN/BIC codes goed invullen.

Fraude bij creditcards wordt snel opgemerkt hoor. Die van mij was laatst geblokkeerd omdat er 2,5 euri vreemd was afgeboekt. Dus ze letten goed op.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Ik lees het nu in de brei van posts hiervoor.didadunlop schreef:HAHAHAHAHA en dat was nu juist het probleem...Fijn dat ze dit verbeterd hebben. Wie niet met creditcard wil betalen, kan nu zonder enig probleem een kostenloze buitenland (Europa) overboeking doen. Inderdaad wel even IBAN/BIC codes goed invullen.![]()
Tsja... zoek inderdaad iemand die je kan helpen als het je zelf niet lukt. Daarbij gezegd: Als dit niet lukt, dan wens ik je veel succes met de andere administratieve uitdagingen in het leven... Soms moet je gewoon even opzoeken hoe iets werkt. Er is genoeg over te vinden online en je bank heeft vast ook een hulplijn.
De kortste methode is gewoon via de bank doen... aan CRC vragen of ze je wijze van betalen aanpassen gaat waarschijnlijk langer duren. Als ze je order willen cancellen, dan is dat misschien het snelste.