Verzenden/betalen bij chainreactioncycles

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » wo jan 28, 2009 8:37 am

dat moet je niet hier mailen ..

maar de energy ff in een mailtje naar CRC sturen

desnoods naar 2 versch. acounts.. sales en customerservice bijv..

kan je gewoon wijzigen..

ze mailen je anders een rekening via paypal.. of je moet een kenmerk invoeren

easy..

waarom is een credit card online gevaarlijk.. ?
je ben verzekerd tegen fraude..
je kan online je betalingen checken ..
staat er wat wat er niet hoort..> ff de bank bellen.. no probs.. ?
en meestal is alles secured via de site.. ? of ben ik nu te naief.. ?

JeroenK

Bericht door JeroenK » wo jan 28, 2009 10:58 am

Ik weet niet of het hier al duidelijk was, maar CRC accepteert tegenwoordig ook overboekingen in euro's.

Hoera! Een jaar geleden koste het me nog de nodige bankkosten, nu is overmaken gratis en boven een niet superhoog bedrag verzenden ook!

Fijn dat ze dit verbeterd hebben. Wie niet met creditcard wil betalen, kan nu zonder enig probleem een kostenloze buitenland (Europa) overboeking doen. Inderdaad wel even IBAN/BIC codes goed invullen.

didadunlop

Bericht door didadunlop » wo jan 28, 2009 11:01 am

Fijn dat ze dit verbeterd hebben. Wie niet met creditcard wil betalen, kan nu zonder enig probleem een kostenloze buitenland (Europa) overboeking doen. Inderdaad wel even IBAN/BIC codes goed invullen.
HAHAHAHAHA en dat was nu juist het probleem...:D

Fraude bij creditcards wordt snel opgemerkt hoor. Die van mij was laatst geblokkeerd omdat er 2,5 euri vreemd was afgeboekt. Dus ze letten goed op.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

Faxmulder

Bericht door Faxmulder » wo jan 28, 2009 1:47 pm

Anders had je gewoon iemand moeten vragen waarvoor het geen moeite is :angelnot:

JeroenK

Bericht door JeroenK » wo jan 28, 2009 2:10 pm

didadunlop schreef:
HAHAHAHAHA en dat was nu juist het probleem...:D
Ik lees het nu in de brei van posts hiervoor.

Tsja... zoek inderdaad iemand die je kan helpen als het je zelf niet lukt. Daarbij gezegd: Als dit niet lukt, dan wens ik je veel succes met de andere administratieve uitdagingen in het leven... Soms moet je gewoon even opzoeken hoe iets werkt. Er is genoeg over te vinden online en je bank heeft vast ook een hulplijn.

De kortste methode is gewoon via de bank doen... aan CRC vragen of ze je wijze van betalen aanpassen gaat waarschijnlijk langer duren. Als ze je order willen cancellen, dan is dat misschien het snelste.

mtb arno

Bericht door mtb arno » zo mar 22, 2009 12:49 pm

weekje of 2 geleden wat spullen besteld, deze week kreeg ik mijn pakje met helaas de inhoud die totaal niet voor mij was bestemd :angelnot: doos was op mijn naam , maar inhoud was voor iemand anders :thumbsdown:

YuriS

Bericht door YuriS » zo mar 22, 2009 1:09 pm

En nog in jouw voordeel?

Plaats reactie