De foto is gemaakt in een stijl en met settings die ik zelf mooi vind bij deze foto. Heb er ook een paar met een vage achtergrond etc, maar ik vind deze mooier juist vanwege die achtergrond. Daarnaast roept de foto inderdaad een paar vragen op etc.
Het gaat wel degelijk om kwaliteit, je kunt nog zo veel "vrienden" of contacten hebben, maar als de kwaliteit van de foto niet goed is, dan krijg je nauwelijks comments, ook ik heb dat wel eens. Bij pinkbike is het ook niet uitsluitend de foto met de meeste props, comments, aantal faved of what ever, soms wordt een foto gekozen omdat die commercieel gezien handig is, of omdat het bij een thema past, of omdat de Pinkbike crew de foto gewoon super vindt. Ook ik ben het niet altijd eens met hun keuze

En ja, zoals bij elke foto had er meer in gezeten vanuit iemand anders zijn perspectief.

anyway, vandaag weer POD, net Decline Magazine binnen waar een full spread in staan van mij met nog wat ander pics van mij, net als in BikeMag (HU) En er komt nog meer, dus dat is toch weer gaaf om allemaal terug te zien.
Iedereen bedankt voor alle comments

D.