Ombouw Alan naar een singlespeed

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Fred

Bericht door Fred » di mei 05, 2009 7:52 pm

'Vrugah' was het in sommige kringen ( zonder geld ;) )cool & aero om de remkabel onder uit de remgreep te laten komen, met het peertje dus verankerd in de stelbout onder het rubber
Snap niet helemaal wat je bedoeld, zit de kabel dan op de normale manier vast? En hoe zit het peertje dan onder de stelbout (begrijp ook niet wat je met de stelbout bedoeld) vast?

marten

Bericht door marten » wo mei 06, 2009 7:29 am

Fred schreef:
'Vrugah' was het in sommige kringen ( zonder geld ;) )cool & aero om de remkabel onder uit de remgreep te laten komen, met het peertje dus verankerd in de stelbout onder het rubber
Snap niet helemaal wat je bedoeld, zit de kabel dan op de normale manier vast? En hoe zit het peertje dan onder de stelbout (begrijp ook niet wat je met de stelbout bedoeld) vast?
istatnouzomoeilijk? :D
Afbeelding
/Marten

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » wo mei 06, 2009 5:55 pm

dré schreef: Anders kan je hem altijd nog aan Tuig kwijt. Het is zijn maat....
Tuig heeft een 52cm en is al voorzien van een erg mooie Alan.
Ik heb eventueel wel interesse in die Alan stickers,mocht je ze over hebben......
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!

Fred

Bericht door Fred » do mei 07, 2009 7:09 pm

marten schreef:
Fred schreef:
istatnouzomoeilijk? :D
Afbeelding
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden. :D

Fred

Bericht door Fred » do mei 07, 2009 7:10 pm

Het TUIG schreef:
dré schreef: Anders kan je hem altijd nog aan Tuig kwijt. Het is zijn maat....
Tuig heeft een 52cm en is al voorzien van een erg mooie Alan.
Ik heb eventueel wel interesse in die Alan stickers,mocht je ze over hebben......
Ben er nog niet helemaal uit wat ik ermee ga doen, mogelijk dat ik ze nog als voorbeeld voor witte stickers ga gebruiken. Als ik ze wel wegdoe zal ik je een pm sturen.

Plaats reactie