Snap niet helemaal wat je bedoeld, zit de kabel dan op de normale manier vast? En hoe zit het peertje dan onder de stelbout (begrijp ook niet wat je met de stelbout bedoeld) vast?'Vrugah' was het in sommige kringen ( zonder geld)cool & aero om de remkabel onder uit de remgreep te laten komen, met het peertje dus verankerd in de stelbout onder het rubber
Ombouw Alan naar een singlespeed
Moderators:JJ, Beheerders
istatnouzomoeilijk?Fred schreef:Snap niet helemaal wat je bedoeld, zit de kabel dan op de normale manier vast? En hoe zit het peertje dan onder de stelbout (begrijp ook niet wat je met de stelbout bedoeld) vast?'Vrugah' was het in sommige kringen ( zonder geld)cool & aero om de remkabel onder uit de remgreep te laten komen, met het peertje dus verankerd in de stelbout onder het rubber

/Marten
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden.marten schreef:istatnouzomoeilijk?Fred schreef:Snap niet helemaal wat je bedoeld, zit de kabel dan op de normale manier vast? En hoe zit het peertje dan onder de stelbout (begrijp ook niet wat je met de stelbout bedoeld) vast?'Vrugah' was het in sommige kringen ( zonder geld)cool & aero om de remkabel onder uit de remgreep te laten komen, met het peertje dus verankerd in de stelbout onder het rubber
![]()

Ben er nog niet helemaal uit wat ik ermee ga doen, mogelijk dat ik ze nog als voorbeeld voor witte stickers ga gebruiken. Als ik ze wel wegdoe zal ik je een pm sturen.Het TUIG schreef:Tuig heeft een 52cm en is al voorzien van een erg mooie Alan.dré schreef: Anders kan je hem altijd nog aan Tuig kwijt. Het is zijn maat....
Ik heb eventueel wel interesse in die Alan stickers,mocht je ze over hebben......