geen gratis live UCI DH world cups meer op freecaster!!
Moderator:Beheerders
Na het belachelijke voorstel om internet tax te gaan heffen, het hele icesave gebeuren wat de staat miljoenen heeft gekost, de val van het kabinet blijken nu ook onze zuiderburen last te hebben van de crisis.
Zoals de titel het al vermeld doet freecaster volgend seizoen geen gratis live verslag meer van de UCI mtb wedstrijden, maar moeten ze werken met betaalde premium accounts om de kosten eruit te krijgen.
Gelukkig kunnen we de eerste wedstrijd nog wel gratis kijken maar dan moet je er wel snel bij zijn!
alles is na te lezen op:
http://freecaster.tv/blog/39/en/uci-mtb ... tch-update
Zoals de titel het al vermeld doet freecaster volgend seizoen geen gratis live verslag meer van de UCI mtb wedstrijden, maar moeten ze werken met betaalde premium accounts om de kosten eruit te krijgen.
Gelukkig kunnen we de eerste wedstrijd nog wel gratis kijken maar dan moet je er wel snel bij zijn!
alles is na te lezen op:
http://freecaster.tv/blog/39/en/uci-mtb ... tch-update
- [HEAD]MarxNL
- Contacteer:
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Na ik heb er ook geen. Het wordt tijd dat de NOS eens een breder publiek probeert aan te trekken. Over het algemeen zie je op tv alleen maar voetbal, tennis etc. Zelfs de MotoGP wordt niet meer uitgezonden. Gelukkig wel curling, wat toch al zo populair is...Of ben ik de enige die geen facebook heeft?![]()
Ditch the bitch, let's go riding
Simple bmx
Simple bmx
Heb afgelopen seizoen de freecaster-DVD gekocht met alle WC-hoogtepunten. Had gehoopt op een relaxte sountrack, maar nee, 3 uur lang "LOOK AT THE TIME....."pnerum schreef:Best raar trouwens om te betalen voor het gebrul van die Warner.

“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
Je kan de eerste wedstrijd graties live bekijken maar dan moet je wel eerst even een Facebook account aanmaken (als je die toevallig al niet hebt) zodat je daar een voucher met unlock-code kan krijgen via de Scott fanpage. Ook kan je nu via sms een code krijgen, kost EUR 1.5 plus sms tarief.
Overigens schijnt het zo te zijn dat Freecaster het alleen-recht heeft op filmen op locatie. De UCI heeft daar o.a. voor gezorgd. Professionele filmploegen mogen nu alleen maar in de pits en bij interviews filmen, maar niet op het parcours zelf... http://www.spokemagazine.com/2010/04/feecaster/
Overigens schijnt het zo te zijn dat Freecaster het alleen-recht heeft op filmen op locatie. De UCI heeft daar o.a. voor gezorgd. Professionele filmploegen mogen nu alleen maar in de pits en bij interviews filmen, maar niet op het parcours zelf... http://www.spokemagazine.com/2010/04/feecaster/
- Arnetteman
MTB Live en Replay zijn betaalde services.
Maar de andere sporten op freecaster....volgens mij allemaal gratis.
Ik denk dat de UCI een x bedrag van freecaster wil hebben voor het maken van de beelden en ja, dat geld zul je dan toch echt bij de consumer market vandaan moeten halen.
Erg jammer maar vooral ook erg kansloos.
Zo gaat de sport naar de kl*ten!
Maar de andere sporten op freecaster....volgens mij allemaal gratis.
Ik denk dat de UCI een x bedrag van freecaster wil hebben voor het maken van de beelden en ja, dat geld zul je dan toch echt bij de consumer market vandaan moeten halen.
Erg jammer maar vooral ook erg kansloos.
Zo gaat de sport naar de kl*ten!
Sorry hoor maar ik ga geen geld neer leggen om Live en Replay's te gaan zien,omdat de UCI dat wil op kosten van de kijker
.Mocht het geval idd wezen dat andere sporten op freecaster wel gratis zijn dan vindt ik dit een trieste zaak 

Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
- Arnetteman
MTB Live en Freecaster maken vandaag geen melding over het unlocken door het invoeren van een code voor de live registratie van de 4X in Houffa. Dit in tegenstelling tot de XC wedstrijd van morgen. Daar staat duidelijk unlock.
Zou dat betekenen dat alleen de XC WC wedstrijden betaald zijn?
Vreemd allemaal.
Straks gewoon checken.
Zou dat betekenen dat alleen de XC WC wedstrijden betaald zijn?
Vreemd allemaal.
Straks gewoon checken.
Wat ik me afvraag: hoe kun je jezelf als website serieus nemen door betaalde beelden aan te bieden als je de naam FREEcaster hebt...?!
Let wel: Freecaster doet alleen de processing naar internetbeeld! Camera's en alles is van de UCI!
Ik krijg sterk het idee dat Freecaster zichzelf budgetair overschat heeft, zoals wel meer Belgische initiatieven (denk: organisatie Houffa).
Let wel: Freecaster doet alleen de processing naar internetbeeld! Camera's en alles is van de UCI!
Ik krijg sterk het idee dat Freecaster zichzelf budgetair overschat heeft, zoals wel meer Belgische initiatieven (denk: organisatie Houffa).