Sneeck schreef:Ja afhankelijk hoe ze jouw inschrijf nummer toezeggen. Vorig jaar starten de laagste (100, 200, 300 etc) eerst gevolgd door 1000, 1100, 1200 etc)
Nu inschrijven en in Oz slapen betekend dat je rond 3 uur je bed uit moet om op tijd boven te zijn.(eerst nog dat pokke stuk met de auto kost je al 20 - 30 minuten) Cyberhawk en ik hebben vorig jaar MASSA'S mensen met een véél lager nummer(wij hadden respectievelijk 1388 en 1389) maar we zagen mensen net voor onze quali die nog in de 900 zaten. Dan heb je toch echt iets verkeerds gedaan want dat betekend geen quali rijden. Je mag volgens mij nog wel van het parcours af als iedere quali groep is geweest, maar je tijd doet er niet meer toe.
Ookal moesten wij vorig jaar pas om 10:30 ofzo starten, om 7 uur stonden we al bij de lift. Duurt echt gods lang voor je helemaal boven bent. Volgens mij duurde het wachten bij lift 2 voor de quali nog langer dan om helemaal boven op de gletsjer te komen.
Volgens mij is het ook zo dat je bv met nummer 501 vooraan staat en met 599 achteraan. Wij stonden iig helemaal achteraan.
Tjeh...de liften beginnen niet eens voor zes uur, dus als jij om drie uur het bed uit gaat, heb je best lang nodig voor aankleden, en ontbijten.
Ben nog nooit eerder dan vijf uur het bed uit (voor de Mega race zelf). kwalificatie zelfs iets later (ook in de eerste groep), en vanuit Oz. En vanuit Oz hoef je tenminste niet te fietsen naar de laatste lift voor de kwali, maaaaaaar dat gaat alleen als je niet in de eerste groepen start, want dan is de lift in Oz nog niet open...
startgroepen van 200 betekent dat Jerome Clementz bvbld nummer 1 is en een fietser uit nederland, die te laat heeft ingeschreven nummer 199

Remy Absalon heeft Nummer 201 en een andere laat ingeschreven nederlander heeft 399.
Rene Wildhaber heeft 401 en blabla....